![]() |
|
| |||
| |||
| Hej. Jag kommer snart att köpa en bärbar dator och kommer naturligtvis att ha internet. Just nu har jag en kabelanslutning på familjen desktop PC, jag tror att ett bredband betalningen som innefattar telefon och Virgin medier. Så hur kan jag gå lite längre på internet på en bärbar dator, är det något jag måste köpa, eller är det en fråga om att få en annan Internet-anslutning. Varje svar skulle vara mycket uppskattat! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du behöver en trådlös kabel-router att din Virgin medföljande modem kommer att ansluta till.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Japp .... om det nu Virgin Cable, den Linksys WRT54G skulle vara ett bra val.
| |||
| |||
| Hej igen. Hej har laptop nu och en router som fungerar för nyproducerade medier. Jag har följt de instruktioner jag sett sätta installationsskivan i min desktop PC (som redan hade tillgång till Internet) och följt "lätt installera guiden" som kom upp. Allting verkar fungera, rätt belysning finns på routern, min internet uppkoppling är bra för den stationära dator jag dock inte har någon anslutning för laptop. Alla vet varför? Behöver jag en adapter, den bärbara datorn är trådlöst aktiveras inte säker på om skrivbordet är dock. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Instabilt Internetanslutning - Cox Internet ISP | grewy29 | Nätverk, Modem & VoIP | 0 | 1 juni 2009 15:35 |
| Laptop internetuppkoppling | Tingeling | General Software Chat | 21 | 15 oktober 2008 13:02 |
| Ansluta bärbar till Internet Ingen anslutning | akhlaq768 | Nätverk, Modem & VoIP | 3 | 24 oktober 2007 13:53 |
| Internet-anslutning hjälp | asuvfr | Nätverk, Modem & VoIP | 1 | 7 oktober 2007 16:50 |
| Internet-anslutning hjälp | daveonyx | Nätverk, Modem & VoIP | 11 | 9 april 2007 13:59 |
| Thread Tools | |
| |