![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Er der nogen, der ved noget om dette: Jeg bruger dialup internetforbindelse og jeg har ikke problemer med forbindelsen til min internetudbyder. Jeg er oprettet forbindelse med en ordentlig hastighed og jeg har angivelse af dataoverførsel. Selv om min internetforbindelse ikke virker. Når jeg prøver nogen internet browser eller en hvilken som helst software kræver internet er der besked om ingen internetforbindelse. Pls. om hjælp |
|
| |||
| |||
| Prøv denne .. Gå til Start> Kør> CMD> OK> ipconfig / all> ipconfig / RENEW> ipconfig / release Lad mig vide, hvordan u komme videre |
|
| |||
| |||
| Tak for dit svar, men intet er ændret. Efter ipconfig / renew (eller ipconfig / release) den næste meddelelse vises: "Ingen operation kan foregå på LAN-forbindelse, mens det har medierne afbrudt" Min opkaldsforbindelse er aktiv med tildelt IP-adresse, men jeg kan ikke nå internettet. BR |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Ustabil Internetforbindelse - Cox Internet ISP | grewy29 | Networking, Modemer & VoIP | 0 | 1 juni 2009 15:35 |
| Langsom internetforbindelse | ThisIsMyName | Networking, Modemer & VoIP | 7 | 31 januar 2009 11:50 |
| LAN / internetforbindelse problemer | lloydwoodford91 | Networking, Modemer & VoIP | 7 | 26. maj 2008 05:38 |
| Internetforbindelse hjælpe | asuvfr | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 7 oktober 2007 16:50 |
| Internetforbindelse hjælpe | daveonyx | Networking, Modemer & VoIP | 11 | 9. apr 2007 13:59 |
| Thread Tools | |
| |