mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Networking, Modemer & VoIP

Register

Internetforbindelse mysterium

Reply

Thread Tools
Old 27. sep 2007, 07:07
Ny Medlem Gruppen

Default Internetforbindelse mysterium

Hej,
Er der nogen, der ved noget om dette:

Jeg bruger dialup internetforbindelse og jeg har ikke problemer med forbindelsen til min internetudbyder. Jeg er oprettet forbindelse med en ordentlig hastighed og jeg har angivelse af dataoverførsel. Selv om min internetforbindelse ikke virker. Når jeg prøver nogen internet browser eller en hvilken som helst software kræver internet er der besked om ingen internetforbindelse.

Pls. om hjælp
Old 20 December 2007, 03:48
Medlem Gruppen

Prøv denne ..

Gå til Start> Kør> CMD> OK> ipconfig / all> ipconfig / RENEW> ipconfig / release

Lad mig vide, hvordan u komme videre
Old 26 December 2007, 01:08
Ny Medlem Gruppen

Tak for dit svar, men intet er ændret. Efter ipconfig / renew (eller ipconfig / release) den næste meddelelse vises:
"Ingen operation kan foregå på LAN-forbindelse, mens det har medierne afbrudt"

Min opkaldsforbindelse er aktiv med tildelt IP-adresse, men jeg kan ikke nå internettet.

BR
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Ustabil Internetforbindelse - Cox Internet ISP grewy29 Networking, Modemer & VoIP 0 1 juni 2009 15:35
Langsom internetforbindelse ThisIsMyName Networking, Modemer & VoIP 7 31 januar 2009 11:50
LAN / internetforbindelse problemer lloydwoodford91 Networking, Modemer & VoIP 7 26. maj 2008 05:38
Internetforbindelse hjælpe asuvfr Networking, Modemer & VoIP 1 7 oktober 2007 16:50
Internetforbindelse hjælpe daveonyx Networking, Modemer & VoIP 11 9. apr 2007 13:59
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.