vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Verkottuminen, Modeemit & VoIP

Register

Internet-yhteys mysteeri

Reply

Thread Tools
Old 27. Sep 2007, 07:07
Uusi Jäsen

Hei,
Onko ketään, joka tietää jotain tämän seuraavasti:

Olen käyttäen soittoyhteyttä internet-yhteys ja minulla ei ole ongelma yhteydessä minun ISP. I yhteyden kanssa nopeutensa ja olen maininta tiedonsiirron. Vaikka Internet-yhteys ei toimi. Kun yritän tahansa Internet-selaimella tai ohjelmistot edellyttävät Internet on viesti siitä, ei internet-yhteys.

Pls. apua
Old 20 joulukuu 2007, 03:48
Jäsen

kokeile tätä ..

Valitse Käynnistä> Suorita> CMD> OK> ipconfig / all> ipconfig / renew> ipconfig / release

haluaisin tietää, kuinka u päästä
Old 26 joulukuu 2007, 01:08
Uusi Jäsen

Kiitos vastauksesta, mutta mikään ei muuttunut. Jälkeen ipconfig / renew (tai ipconfig / release) seuraava sanoma tulee näyttöön:
"Ei toimintaa voidaan suorittaa Lähiverkkoyhteyden kun se on tiedotusvälineiden katkeaa"

Oma Modeemi on aktiivinen IP-osoite, mutta en voi päästä Internetiin.

BR
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.