![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi, Is er iemand die weet iets over weten: Ik gebruik dialup internet verbinding en ik heb geen probleem met de verbinding met mijn internetprovider. Ik gevestigd verbinding met de juiste snelheid en heb ik de vermelding van de overdracht van gegevens. Hoewel, mijn internet verbinding werkt niet. Wanneer ik probeer een internet browser of enige software die internet is er bericht over geen internetverbinding. Pls. voor hulp |
|
| |||
| |||
| probeer dit .. Ga naar Start> Uitvoeren> CMD> OK> ipconfig / all> ipconfig / renew> IPCONFIG / RELEASE Laat het me weten hoe u get over |
|
| |||
| |||
| Dank u voor uw antwoord, maar niets veranderd. Na ipconfig / renew (of ipconfig / release) het volgende bericht wordt weergegeven: "Geen operatie kan worden uitgevoerd op LAN-verbinding, terwijl zij de media losgekoppeld" Mijn dial-up verbinding is actief met het toegewezen IP-adres, maar ik kan niet tot het internet. BR |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Unstable Internet Connection - Cox internet provider | grewy29 | Netwerken, modems & VoIP | 0 | De 1 juni 2009 15:35 |
| Trage internet verbinding | ThisIsMyName | Netwerken, modems & VoIP | 7 | 31 Jan 2009 11:50 |
| LAN / Internet-verbinding problemen | lloydwoodford91 | Netwerken, modems & VoIP | 7 | 26 mei 2008 05:38 |
| Internet aansluiting helpen | asuvfr | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 7th Oct 2007 16:50 |
| Internet aansluiting helpen | daveonyx | Netwerken, modems & VoIP | 11 | De 9 april 2007 13:59 |
| Thread Tools | |
| |