![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, Er det noen som vet noe om dette: Jeg bruker dialup internett og jeg har ikke problem med tilkoblingen til min ISP. Jeg etablerte forbindelse med riktig hastighet, og jeg har indikasjon på dataoverføring. Selv om min internett fungerer ikke. Når jeg prøver noen nettleser eller annen programvare som krever internett er det melding om ingen internett. Pls. for hjelp |
|
| |||
| |||
| prøv dette .. Gå til Start> Kjør> CMD> OK> ipconfig / all> ipconfig / renew> ipconfig / release La meg vite hvordan u få på |
|
| |||
| |||
| Takk for svar, men ingenting forandret. Etter ipconfig / renew (eller ipconfig / release) neste melding vises: "No operasjonen kan utføres på Lokal tilkobling mens den har media frakoplet" Min oppringingstilkobling er aktivt med tilordnede IP-adressen, men jeg kan ikke nå Internett. BR |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Ustabil internett - Cox Internett ISP | grewy29 | Nettverk, modem og VoIP | 0 | 1 juni 2009 15:35 |
| Langsom Internett-tilkobling | ThisIsMyName | Nettverk, modem og VoIP | 7 | 31 januar 2009 11:50 |
| LAN / internett problemer | lloydwoodford91 | Nettverk, modem og VoIP | 7 | 26 mai 2008 05:38 |
| Internett hjelpe | asuvfr | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 7 oktober 2007 16:50 |
| Internett hjelpe | daveonyx | Nettverk, modem og VoIP | 11 | 9 april 2007 13:59 |
| Thread Tools | |
| |