mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Nätverk, Modem & VoIP

Register

Internet-anslutning mysterium

Reply

Thread Tools
Old 27 Sep 2007, 07:07
New Member Group

Default Internet-anslutning mysterium

Hej,
Finns det någon som vet något om detta:

Jag använder uppringd Internetanslutning och jag har inte problem med anslutningen till min ISP. Jag etablerade samband med ordentlig fart och jag har uppgift om dataöverföringen. Även om min Internet-anslutningen fungerar inte. När jag försöker alla webbläsare eller andra program som kräver internet finns budskap om ingen internetuppkoppling.

Pls. för att få hjälp
Old December 20, 2007, 03:48
Ledamot Gruppen

prova detta ..

Gå till Start> Kör> CMD> OK> ipconfig / all> ipconfig / renew> ipconfig / release

Låt mig veta hur u igång
Old 26 december 2007, 01:08
New Member Group

Tack för ditt svar, men ingenting förändras. Efter ipconfig / renew (eller ipconfig / release) Nästa meddelande visas:
"Ingen operation kan utföras på Anslutning till lokalt nätverk medan det har media bortkopplad"

Min fjärranslutning är aktiv med IP-adress men jag kan inte komma åt internet.

BR
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.