![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ok. Jeg kørte et ethernet ledningen gennem mit loftsrum og ind i mit værelse til min xbox 360. Xbox ikke modtager et signal form i ledningen. det er tilsluttet via en Netgear Ethernet-switch, og det grønne lys, der normalt blinker altid kun blinker for omkring en anden derefter går væk i to sekunder, derefter vender tilbage på. når jeg tilslutte den op til en computer, der kører på Windows XP beskeden siger jeg har lidt at ingen connectivty. Jeg har også forsøgt resesting routeren og bruges et andet kabel (medfølger de differernt ledningen værker fine). De ting er vi skære tråden, fordi det var 250 fod, og jeg behøvede kun omkring 100 eller deromkring, og vi er knyttet en ny ting på det sidste. Vi har sikret os, de var i den rigtige rækkefølge (de gik brun, brun hvid, grøn, grøn, hvid, blå, blå hvide og orange, orange, hvid), men tråden stadig er rodet sammen. Er der noget, der kunne være galt med wire eller er det Ethernet-switch. Åh, og når ledningen er sluttet til den computer, det grønne lys blinker konstant. |
|
| |||
| |||
| Hvis de forskellige snore værker bøde derefter problemet skal være i ledningen. Ledningen du kan være et crossover-kabel (medfølger meget lang dem ofte er) så selvom du har tilsluttet den samme måde midt to ledninger kan blandes op. Enten det, eller du har laver en fejl i forbindelse med udarbejdelsen af ledninger eller du krympede udgangen af det dårligt. Bundlinje, i ledningen er skyld enten købe et nyt eller reparere en du har. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Ny opsætning og lyd ikke fungerer (chauffører alle installeret) | Shahid | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 3 | 26th May 2009 09:42 |
| Ethernet-forbindelse - Porte på PC ikke fungerer | Poeticsoul44 | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 20 februar 2009 05:04 |
| Remote Desktop Connection Ikke Working | HelpohHelp | Networking, Modemer & VoIP | 4 | 25 januar 2009 15:12 |
| USB-forbindelsen ikke fungerer. | RSC | Windows-operativsystemer | 7 | 3 februar 2008 02:04 |
| Xbox + PC forbindelse proble | merton123 | Networking, Modemer & VoIP | 2 | 17 januar 2008 19:13 |
| Thread Tools | |
| |