mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Netwerken, modems & VoIP

Register

Internet-verbinding werkt niet - XBox 360 setup

Reply

Thread Tools
Old 17 juni 2009, 23:13
Nieuw Lid Fractie

Oke. Ik liep een Ethernet-kabel via mijn zolder en in mijn kamer op mijn xbox 360. de xbox is niet ontvangen van een signaal vorm aan het snoer. Het is aangesloten via een Ethernet-switch Netgear en het groene licht dat normaliter knippert eeuwig alleen knippert gedurende ongeveer een seconde dan dooft gedurende twee seconden daarna weer inschakelt. toen ik sluit deze dan aan een computer die draait op windows xp het bericht zegt dat ik weinig tot geen connectivty. Ik heb ook geprobeerd resesting de router en gebruikt een andere kabel (differernt het snoer werkt prima). Het ding is dat we knippen de draad, want het was 250 meter en ik alleen nodig over 100 of zo en we bijgaand een nieuw ding op het einde. we ervoor dat ze in de juiste volgorde (ze gingen bruin, bruin wit, groen, groen wit, blauw, wit blauw en oranje, oranje wit), maar de draad is nog steeds messed up. Is er iets dat kan worden mis met de kabel of is het de Ethernet-switch. Oh en wanneer de kabel is aangesloten op de computer het groene licht knippert constant.
Old 21 jun 2009, 12:56
Nieuw Lid Fractie

Als de verschillende snoer werkt dan is het probleem moet worden aan het snoer. De kabel heb je misschien een crossover-kabel (die vaak erg lang zijn), zodat zelfs als u aangesloten zij op dezelfde manier de middelste twee draden kunnen worden verwisseld. Ofwel dat of je hebt een fout maakt bij het regelen van de draden of u gekruld het einde van het slecht.

Bottom line, het snoer is fout, ofwel koop je een nieuwe of een reparatie van de een dat je hebt.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.