![]() |
|
| |||
| |||
| min internetforbindelse, der er nedsat er ligesom dette --------------- Wired ---------------------------------- ----- Wireless Xbox 360 ---------- --- Belkin FD92304 Router ------------------ USB-dongle når jeg får min internetforbindelse online er værker bøde næsten hele tiden ved maksimal hastighed, men når jeg starter min pc internetforbindelsen vil ikke starte af sig selv tho ive fortalte det til. Jeg er nødt til at indlæse op tal taler assisst og gå diagnostiske program. jeg gå så langt gennem dette, og det kobler sig på internettet, nær afslutningen den forsøger at oprette vinduer Wireless Manager, og det beder om min dongles SSID eller at vælge den dongle fra en liste, så jeg vælge dongle, men det stadig ikke ingenting, fordi den siger, at det ikke kan finde SSID eller sådan noget. Er der nogen har et Belkin system, der kan hjælpe mig? Hvis du ikke forstår, hvad im siger, jeg kan sende billeder bare lade mig vide. Thanks in advance. |
|
| |||
| |||
| iv blot kontrolleres min router indstillinger og jeg konstaterede, at im benytter en dynamisk IP-forbindelse, der for det meste for en kabelforbindelse, men jeg dont have kabel. Skal jeg bruge PPPoE? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, du skal, jeg har en Belkin router og jeg har mine sat til at via en ADSL-forbindelse
| |||
| |||
![]() så ændre det til PPPoE? min router er ADSL via en separat modem. |
|
| |||
| |||
| ikke sikker på, om din brug af en separat modem, mine er en ADSL-router, modem |
|
| |||
| |||
| ok ty til at forsøge alligevel nul, længere hjælp ville være værdsat. |
|
| |||
| |||
| Anybody |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Ustabil Internetforbindelse - Cox Internet ISP | grewy29 | Networking, Modemer & VoIP | 0 | 1 juni 2009 15:35 |
| Svær Internet Og Router Connection Problemer | mrcrazie007 | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 10 januar 2009 13:30 |
| LAN / internetforbindelse problemer | lloydwoodford91 | Networking, Modemer & VoIP | 7 | 26. maj 2008 05:38 |
| Internetforbindelse problemer | jamcgee11 | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 1 november 2007 03:13 |
| PC internetforbindelse problemer | tjhawg | Networking, Modemer & VoIP | 6 | 27 august 2007 20:34 |
| Thread Tools | |
| |