vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Verkottuminen, Modeemit & VoIP

Register

Internet-yhteys ongelmia

Reply

Thread Tools
Old 19 tammikuu 2008, 09:06
Jäsen

Default Internet-yhteys ongelmia

Internet-yhteys perustaa on tältä
--------------- Langallinen ---------------------------------- ----- Wireless
Xbox 360 ---------- --- Belkin FD92304 Router ------------------ USB dongle

kun saan Internet-yhteyden verkossa works fine lähes koko ajan suurimmalla nopeudella, mutta kun käynnistän kpl Internet-yhteys ei käynnisty itsestään jopa tho ive kertoi sen. Olen ladata jopa puhua puhua assisst ja mene diagnostisia ohjelmaa. i mennä niin pitkälle kautta, ja tämä muodostaa yhteyden Internetiin, loppuvaiheessa se yrittää perustaa ikkunat langaton johtaja, ja se pyytää minun dongles SSID tai valita dongle listalta niin i valitse dongle, mutta tämä ei vielä mitään, koska se sanoo, että se ei löydä SSID tai jotain. ei kukaan ole Belkin järjestelmä, joka voisi auttaa minua?

Jos et ymmärrä mitä im sanomalla, i voivat lähettää kuvia vain siitä minulle.

Kiitos jo etukäteen.
Old 19 tammikuu 2008, 10:01
Jäsen

iv vain tarkistanut minun reitittimen asetuksia ja olen todennut, että im käyttää dynaamista IP-yhteyttä, joka on lähinnä kaapeliyhteyttä, mutta i dont on kaapeli. Pitäisikö minun käyttää PPPoE?
Old 19 tammikuu 2008, 10:08
Rahoittajien ryhmän

Kyllä sinun pitäisi, minulla on Belkin reitittimen ja olen kaivoksen asetettu, että jos adsl-yhteys

My System: --

Processor (s):
Intelin 2,4 GHz Core 2 Quad
Emolevy:
ACER EG31M
RAM-muisti:
2 GIG DDR2 667
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 8400GS
Äänikortti:
Realtek High Definition Laivaostoksista
Kiintolevy (t):
500 Gt + 250 Gt + 180gb SATA-2
Optinen asema (t):
DVD-RW + DVD
Asia / PSU:
Merkittömiä asia ja PSU @ 500 W
Jäähdytys:
STOCK
Network / Internet:
Realtek PCI-E gigabite NIC
Monitor (t):
19 "LCD-näyttö ja 15 tuuman LCD
Operating System (s):
Triple Boot - Windows Vista Ultimat
Old 19 tammikuu 2008, 10:12
Jäsen

niin muuttaa, että PPPoE?
minun Reititin ADSL kautta erillistä modeemia.
Old 19 tammikuu 2008, 15:15
Rahoittajien ryhmän

ole varma, jos käyttää erillistä modeemia, kaivos on adsl-reititin modeemi
Old 20 tammikuu 2008, 04:14
Jäsen

ok ty kokeilit kuitenkin nolla, enää auttaa olisi appreciated.
Old 21 tammikuu 2008, 06:38
Jäsen

Anybody
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Epävakaa Internet Connection - Cox Internet ISP grewy29 Verkottuminen, Modeemit & VoIP 0 1st Jun 2009 15:35
Vaikea Internet ja reititin Yhteys ongelmat mrcrazie007 Verkottuminen, Modeemit & VoIP 1 10th Jan 2009 13:30
LAN / Internet-yhteyden ongelmia lloydwoodford91 Verkottuminen, Modeemit & VoIP 7 26. toukokuuta 2008 05:38
Internet-yhteys ongelmia jamcgee11 Verkottuminen, Modeemit & VoIP 1 1. marraskuu 2007 03:13
PC Internet-yhteys ongelmia tjhawg Verkottuminen, Modeemit & VoIP 6 27th Aug 2007 20:34
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.