![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Internet-yhteys perustaa on tältä --------------- Langallinen ---------------------------------- ----- Wireless Xbox 360 ---------- --- Belkin FD92304 Router ------------------ USB dongle kun saan Internet-yhteyden verkossa works fine lähes koko ajan suurimmalla nopeudella, mutta kun käynnistän kpl Internet-yhteys ei käynnisty itsestään jopa tho ive kertoi sen. Olen ladata jopa puhua puhua assisst ja mene diagnostisia ohjelmaa. i mennä niin pitkälle kautta, ja tämä muodostaa yhteyden Internetiin, loppuvaiheessa se yrittää perustaa ikkunat langaton johtaja, ja se pyytää minun dongles SSID tai valita dongle listalta niin i valitse dongle, mutta tämä ei vielä mitään, koska se sanoo, että se ei löydä SSID tai jotain. ei kukaan ole Belkin järjestelmä, joka voisi auttaa minua? Jos et ymmärrä mitä im sanomalla, i voivat lähettää kuvia vain siitä minulle. Kiitos jo etukäteen. |
|
| |||
| |||
| iv vain tarkistanut minun reitittimen asetuksia ja olen todennut, että im käyttää dynaamista IP-yhteyttä, joka on lähinnä kaapeliyhteyttä, mutta i dont on kaapeli. Pitäisikö minun käyttää PPPoE? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kyllä sinun pitäisi, minulla on Belkin reitittimen ja olen kaivoksen asetettu, että jos adsl-yhteys
| |||
| |||
![]() niin muuttaa, että PPPoE? minun Reititin ADSL kautta erillistä modeemia. |
|
| |||
| |||
| ole varma, jos käyttää erillistä modeemia, kaivos on adsl-reititin modeemi |
|
| |||
| |||
| ok ty kokeilit kuitenkin nolla, enää auttaa olisi appreciated. |
|
| |||
| |||
| Anybody |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Epävakaa Internet Connection - Cox Internet ISP | grewy29 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 0 | 1st Jun 2009 15:35 |
| Vaikea Internet ja reititin Yhteys ongelmat | mrcrazie007 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 10th Jan 2009 13:30 |
| LAN / Internet-yhteyden ongelmia | lloydwoodford91 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 7 | 26. toukokuuta 2008 05:38 |
| Internet-yhteys ongelmia | jamcgee11 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 1. marraskuu 2007 03:13 |
| PC Internet-yhteys ongelmia | tjhawg | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 6 | 27th Aug 2007 20:34 |
| Thread Tools | |
| |