![]() |
|
| |||
| |||
| mijn internet verbinding opgezet is als dit --------------- Vast ---------------------------------- ----- Wireless Xbox 360 ---------- --- Belkin FD92304 Router ------------------ USB dongle Als ik mijn internet verbinding werkt prima online is bijna de hele tijd bij maximale snelheid, maar als ik start mijn pc de internetverbinding start niet op zichzelf zelfs tho ive vertelde het aan. i have to load up praten praten assisst en ga diagnostische programma. Ik ga nu toe door middel van deze en maakt een verbinding met het internet, in de buurt van het einde probeert te zetten de ramen draadloze manager en hij vraagt om mijn dongles SSID of selecteert u de dongle in een lijst, dus ik selecteer de dongle, maar dit nog steeds doet niets, want zij zegt dat het niet kan vinden ssid of zoiets. Heeft iemand een Belkin systeem dat kan mij helpen? Als je niet begrijpt wat im zegt, kan ik achteraf alleen maar foto's laat het me weten. Thanks in advance. |
|
| |||
| |||
| iv net mijn router instellingen en ik vond dat IM met behulp van een dynamisch IP-verbinding, die meestal voor een kabelverbinding, maar i dont have kabel. moet ik gebruiken PPPoE? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja moet je, ik heb een Belkin router en ik heb de mijne op dat via een ADSL-verbinding
| |||
| |||
![]() zo veranderen dat PPPoE? mijn router is via een aparte ADSL-modem. |
|
| |||
| |||
| niet zeker als je gebruik maakt van een apart modem, de mijne is een adsl-modem-router |
|
| |||
| |||
| ok ty voor proberen toch nul, meer hulp zou worden gewaardeerd. |
|
| |||
| |||
| IEMAND |