![]() |
|
| |||
| |||
| min internettforbindelse satt opp er som dette --------------- Fast ---------------------------------- ----- Wireless Xbox 360 ---------- --- Belkin FD92304 Router ------------------ USB-dongel Når jeg får min internettforbindelse online er arbeider fin nesten hele tiden med maksimal hastighet, men når jeg starter opp min pc internett tilkoblingen vil ikke starte opp av seg selv tho ive fortalte det til. Jeg må laste opp Talk Talk assisst og gå diagnostiske programmet. Jeg går så langt gjennom dette og det kobles til internett, nær slutt forsøker å sette opp vinduene Wireless Manager og den ber for min Dongles SSID eller velge dongle fra en liste, så jeg velger dongle, men dette gjør det fremdeles ingenting fordi det står at det ikke kan finne SSID eller noe. does noen har en belkin system som kunne hjelpe meg? Hvis du ikke forstår hva im sier, kan jeg legge inn bildene la bare kjenner meg. Takk på forhånd. |
|
| |||
| |||
| iv akkurat sjekket min router innstillinger og jeg fant ut at im benytter en dynamisk IP-tilkobling som er mest til en kabelforbindelse, men jeg dont ha kabel. Bør jeg bruke PPPoE? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja du burde, jeg har en belkin router og jeg har min innstilt på at gjennom en ADSL-forbindelse
| |||
| |||
![]() så endre det til PPPoE? min router er ADSL via et eget modem. |
|
| |||
| |||
| ikke sikker på om du bruker en separat modem, er min en ADSL router modem |
|
| |||
| |||
| ok ty for å prøve likevel null, lenger hjelpe ville være verdsatt. |
|
| |||
| |||
| ENHVER |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Ustabil internett - Cox Internett ISP | grewy29 | Nettverk, modem og VoIP | 0 | 1 juni 2009 15:35 |
| Alvorlig Internett og ruter tilkoblingsproblemer | mrcrazie007 | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 10 januar 2009 13:30 |
| LAN / internett problemer | lloydwoodford91 | Nettverk, modem og VoIP | 7 | 26 mai 2008 05:38 |
| Internett problemer | jamcgee11 | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 1 november 2007 03:13 |
| PC internett problemer | tjhawg | Nettverk, modem og VoIP | 6 | 27 august 2007 20:34 |
| Thread Tools | |
| |