![]() |
|
| |||
| |||
| min internetuppkoppling inrättas är så här --------------- Kabelansluten ---------------------------------- ----- Wireless Xbox 360 ---------- --- Belkin FD92304 Router ------------------ USB dongle när jag får min internetuppkoppling online fungerar bra nästan hela tiden vid maximal hastighet, men när jag startar upp min dator till Internet-anslutning inte kommer att starta av sig själv även tho ive berättade det. Jag måste ladda upp prata prata assisst och gå diagnostikprogrammet. Jag går så långt med detta och det ansluter till Internet, nära slutet försöker att ställa in Windows trådlösa chef och frågar efter min dongles SSID eller att välja dongle från en lista så jag välja dongle, men ändå inte ingenting eftersom det säger att det inte kan hitta SSID eller något. Är det någon som har en Belkin system som kan hjälpa mig? Om du inte förstår vad im säga, jag kan skicka bilder bara tala om det för mig. Tack på förhand. |
|
| |||
| |||
| iv bara kontrolleras min router inställningar och jag konstaterade att im använder en dynamisk IP-anslutning som är mest för en kabel, men jag dont har kabel. Ska jag använda PPPoE? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja du, jag har en Belkin router och jag har min inställd på att via en ADSL-anslutning
| |||
| |||
![]() så ändrar det till PPPoE? min router är ADSL via ett separat modem. |
|
| |||
| |||
| inte säker på att din använda ett separat modem, gruvan är ett ADSL-modem |
|
| |||
| |||
| ok ty för försöker ändå noll, mer hjälp skulle uppskattas. |
|