mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Networking, Modemer & VoIP

Register

Internetforbindelse problemer

Reply

Thread Tools
Old 6. sep 2007, 05:29
Ny Medlem Gruppen

Default Internetforbindelse problemer

Hej!
første indlæg på dette websted, undskylder hvis det er i den forkerte sektion.

Under nogle forbindelse spørgsmål i øjeblikket, og spekulerede på, om nogen kan kaste lidt lys over mulige årsager og mulige løsninger

Grundlæggende når jeg starter pc'en og oprette forbindelse til nettet med mozilla det er fint. Hvis jeg derefter åbne et par programmer, der kræver uploads fra internettet imidlertid forbindelsen ender og jeg kan kun igen slutte ved at foretage en genstart af systemet? Hvis jeg prøver og få adgang til net den forsøger at forbinde, men efter et minuts undlader imidlertid alle lyser på modemmet er grønne og ikonet (nederst til højre viser tilsluttet 5.6mbps?) Vi har haft det samme emne nedenunder med den bærbare computer som jeg bruger en forlængerkabel ovenpå. Kunne det være en dodgy BT linje / ISP provider?

Glemte at tilføje, at jeg bruger en USB ADSL MODEM Speedtouch 330 via et firma kaldet Eclipse.

Endelig, for det meste fast forbindelse er det bedst at holde kabelforbundet element eller trådløse virkelig et skridt fremad?

hjælp
Old 1 november 2007, 03:13
Medlem Gruppen

Default Internetforbindelse problemer

simpelt som at klikke på firefox derefter værktøjer, Internet Options, tilslutninger, LAN-indstillinger, så ja

prøv det mate lad mig KNO
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Ustabil Internetforbindelse - Cox Internet ISP grewy29 Networking, Modemer & VoIP 0 1 juni 2009 15:35
Svær Internet Og Router Connection Problemer mrcrazie007 Networking, Modemer & VoIP 1 10 januar 2009 13:30
LAN / internetforbindelse problemer lloydwoodford91 Networking, Modemer & VoIP 7 26. maj 2008 05:38
Internetforbindelse problemer opnight Networking, Modemer & VoIP 6 21. jan 2008 06:38
PC internetforbindelse problemer tjhawg Networking, Modemer & VoIP 6 27 august 2007 20:34
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.