mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Netwerken, modems & VoIP

Register

Internetverbinding oplossen

Reply

Thread Tools
Old 6e sep 2007, 05:29
Nieuw Lid Fractie

Default Internetverbinding oplossen

Hi there,
eerste bericht op deze site, excuses als dit in de verkeerde rubriek.

Na enkele verbinding vraagstukken op het moment en vroeg zich af of er iemand kon toch enig licht op de mogelijke oorzaken en mogelijke oplossingen

Eigenlijk als ik start de pc en aansluiten op het net met Mozilla is het goed. Als ik dan een paar toepassingen die upload van het web, maar de verbinding eindigt en ik kan alleen opnieuw verbinding door het doen van een systeem opnieuw opstarten? Als ik probeer het net en toegang probeert te verbinden, maar na een minuut echter niet alle lampjes op de modem zijn groen en het pictogram (onderaan rechts toont aangesloten 5.6mbps?) Wij hebben dezelfde kwestie beneden met de laptop als ik gebruik een verlenging kabel boven. Mag het dodgy BT lijn / Internet-provider?

Vergeten toe te voegen dat ik gebruik een USB ADSL MODEM Speedtouch 330 via een bedrijf genaamd Eclipse.

Tot slot, voor de meest solide verbinding is het beste om het element bedraad of draadloos echt een stap vooruit?

help
Old 1 november 2007, 03:13
Lid Fractie

Default Internetverbinding oplossen

eenvoudig als het klikken op firefox dan tools, internet opties, verbindingen, LAN-instellingen dan ja

proberen mate laat me kno
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.