![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, første innlegg på dette området, unnskyldninger hvis den er i feil delen. Har noen forbindelse problemer for øyeblikket, og lurte på om noen kunne kaste noe lys over mulige årsaker og mulige løsninger Vanligvis når jeg starter PCen og koble til nett med mozilla er det fint. Hvis jeg da åpne noen programmer som krever opplastinger fra nettet men tilkoblingen slutter og jeg kan bare re-tilkobling ved å gjøre et system starte? Hvis jeg prøver og få tilgang til nettet det forsøk på å koble men etter et minutt mislykkes imidlertid alle lysene på modemet er grønne og ikonet (nederst til høyre viser koblet 5.6mbps?) Vi har hatt det samme problemet ned med laptop som jeg bruker en skjøtekabel oppe. Kan det være en dodgy BT line / Internett-leverandør?Glemte å legge til at jeg bruker en USB ADSL MODEM Speedtouch 330 via et firma som heter Eclipse. Til slutt, for de mest solide forbindelse er det best å holde kabeltilkoblede element eller trådløst virkelig et skritt videre? hjelp |
|
| |||
| |||
| enkelt som å klikke på firefox deretter verktøy, Alternativer for Internett-tilkoblinger, LAN-innstillinger så ja prøv det kompis la meg kno |