![]() |
|
| |||
| |||
| in mijn school is er een openbare internet-aansluiting in de bibliotheek, maar mijn computer huicheltaal krijgen toegang tot deze en andere computer dont hebben een proble het enige verschil is dat mijn computer draait op Vista en alle andere computers is geïnstalleerd xp dus i dont know Wat is het probleem VIST zegt dat hij misschien problemen whit de managemetn van het internet zo kan een eny me helpen alstublieft? |
|
| |||
| |||
| is het draadloos of bekabeld? hetzij manier zou ik gewoon met uw computer naar uw school technicus om een kijkje |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Internet problemen met DSL | wingman | Netwerken, modems & VoIP | 2 | 10 dec 2008 17:25 |
| Problemen met Vista en internet | plixploxplax | Algemene programmatuurnoot Chat | 1 | 17 nov 2007 04:21 |
| Internet Problemen | 2shortplanks | Netwerken, modems & VoIP | 3 | 6e sep 2007 04:48 |
| PC-internetverbinding oplossen | tjhawg | Netwerken, modems & VoIP | 6 | 27 aug 2007 20:34 |
| Internet problemen | jungle-bhoy | Web Browsers & FTP Clients | 4 | 25 aug 2007 05:48 |
| Thread Tools | |
| |