![]() |
|
| |||
| |||
| Hello there. Kan nogen hjælpe mig? Jeg har 2 computere inden for 5 fødder af hinanden, både tilsluttet LUFTRUM Bredbånd via den trådløse router. 1 computer arbejder bøde og altid bliver tilsluttet internettet, men den anden computer, dukker op med "trådløs signalstyrke fremragende. Ringe eller ingen internetforbindelse skyldes ikke IP-adresse". Det gjorde oprindeligt arbejde et par gange for en times tid, men så skal det lige stoppet og jeg har aldrig været i stand til at få internet igen. Kan nogen hjælpe PLLLLEEASEEEE. Tak. |
|
| |||
| |||
| Har du forsøgt at re-installerer routeren. Eller bare nulstille den, klippe magt og sætte det ind |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøv at bruge en ledning. hvis denne dont arbejde, jeg mener, at din router kan være dårlig. men selv hvis fejlen opstår im ikke sikker på, om din router er slemt ... kan du altid gå ind
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis computeren er, at et tæt bare plug en Ethernet-kabel i routeren og pc'en.