![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo daar. Kan iemand mij helpen? Ik heb 2 computers binnen 5 meter van elkaar; beide aangesloten op SKY Breedband via de draadloze router. 1 computer werkt prima en krijgt steeds aangesloten op het internet, maar de andere computer blijft komen met 'draadloze signaalsterkte uitstekend. Slechte of geen internet verbinding te wijten aan geen IP-adres ". Het was oorspronkelijk werk een paar keer voor een uur of zo, maar dan is het net gestopt en ik heb nooit in staat geweest om internet weer. Kan iemand helpen PLLLLEEASEEEE. Bedankt. |
|
| |||
| |||
| Heeft u geprobeerd opnieuw installeren van de router. Of gewoon het resetten van het knippen van de macht en sluit hem weer inch |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Probeer met behulp van een draad. Als dat werk i dont think uw router kan slecht. maar zelfs indien de fout optreedt im niet zeker weet of uw router is slecht ... u kunt altijd naar
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als de computer is dat nauwe gewoon plug een ethernet kabel aan op de router en de pc.
Dat moet je een verbinding. Probeer het verwijderen van alle draadloze software en hardware van de computer en vervolgens alles opnieuw installeren en het opnieuw invoeren je sleutel. Dat moet oplossen. Mijn Systeem: Eclipse
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Wanneer u klikt op een website per e-mail adres, mijn oude e-mailadres komt. Hoe? | language12 | E-mail, VoIP & IM Overleg | 1 | 19 apr 2009 03:01 |
| Hulp bij het wijzigen IP Adres - Het veranderen van het MAC-Adres | blood1000 | Netwerken, modems & VoIP | 4 | 25 feb 2009 12:16 |
| Dus waarom hebben we moeten veranderen adres? | tomthedrummer1992 | Off Topic Discussie | 3 | 6 okt 2008 14:29 |
| Een ander e-mailadres | Valenta | E-mail, VoIP & IM Overleg | 4 | 26 Jan 2008 16:49 |
| Ip adres | antbann | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 2nd Nov 2007 08:43 |
| Thread Tools | |
| |