![]() |
|
| |||
| |||
| Hei. Kan noen hjelpe meg? Jeg har 2 maskiner innen 5 meter av hverandre, både knyttet til SKY bredbånd via den trådløse ruteren. 1 datamaskinen virker fint og alltid får koblet til Internett, men den andre maskinen holder kommer opp med "trådløs signalstyrke utmerket. Dårlig eller ingen internettforbindelse på grunn av ingen IP-adresse". Det gav opprinnelig arbeid et par ganger for en time eller så, men da det bare stoppet og jeg har aldri vært i stand til å få Internet igjen. Kan noen hjelpe PLLLLEEASEEEE. Takk. |
|
| |||
| |||
| Har du prøvd å re-installere ruteren. Eller bare nullstille det, kutte strømmen og sett den tilbake i. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| prøver du med en tråd. hvis det ikke fungerer tror jeg ruteren kan være dårlig. Men selv om feilen oppstår im ikke sikker på om din router er dårlig ... Du kan alltid gå inn i
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis datamaskinen som lukker bare å koble en Ethernet-kabel i ruteren og på PCen.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Når du klikker på et Webområde e-postadressen min gamle e-postadresse kommer opp. Hvordan? | language12 | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 1 | 19 april 2009 03:01 |
| Hjelp med å endre IP-adresse - Endre MAC-adresse | blood1000 | Nettverk, modem og VoIP | 4 | 25 februar 2009 12:16 |
| Så hvorfor gjorde vi må endre adresse? | tomthedrummer1992 | Av Emne Diskusjon | 3 | 6 okt 2008 14:29 |
| En annen e-postadresse | valenta | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 4 | 26 januar 2008 16:49 |
| IP-adresse | antbann | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 2 november 2007 08:43 |
| Thread Tools | |
| |