![]() |
|
| |||
| |||
| Hallå där. Kan någon hjälpa mig? Jag har 2 datorer inom 5 meter från varandra, båda anslutna till LUFTRUMMET bredband via trådlös router. 1 dator fungerar bra och alltid blir ansluten till Internet, men den andra datorn fortsätter att komma med "trådlös signalstyrka utmärkt. Dålig eller ingen Internet-anslutning på grund av någon IP-adress". Det var ursprungligen arbete ett par gånger på en timme eller så, men då det bara stannat och jag har aldrig kunnat få internet igen. Kan någon hjälpa PLLLLEEASEEEE. Tack. |
|
| |||
| |||
| Har du provat att åter installera routern. Eller bara att återställa den, klippa strömmen och anslut den tillbaka in |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| försöka använda en tråd. om att dont arbete jag tror att din router kan vara dåliga. men även om felet inträffar im inte säker på att routern är dålig ... du kan alltid gå in på
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om datorn är att nära Anslut en Ethernet-kabel till routern och datorn.
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| När du klickar på en hemsida e-postadress, min gamla e-postadress kommer upp. Hur? | language12 | E-post, VoIP & IM Diskussion | 1 | 19 april 2009 03:01 |
| Hjälp med Byta IP-adress - Ändra MAC-adress | blood1000 | Nätverk, Modem & VoIP | 4 | 25 februari 2009 12:16 |
| Så varför måste vi ändra adress? | tomthedrummer1992 | Off Topic Discussion | 3 | 6 oktober 2008 14:29 |
| En annan e-postadress | valenta | E-post, VoIP & IM Diskussion | 4 | 26 januari 2008 16:49 |
| IP-adress | antbann | Nätverk, Modem & VoIP | 1 | 2 november 2007 08:43 |
| Thread Tools | |
| |