![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har været interesseret i disse i et stykke tid nu, uden at vide ret meget om dem, og at kende de omkostninger en whopping 150 pounds var jeg ikke i nogen haste til at købe en.
Men, i dag min venindes far havde en i hans forretning, at han beordrede omkring 3 måneder siden, men kunne ikke sælge. Så han gav det til mig for 20 pounds, købet! Så da jeg kom hjem, sætte det hele i, stor kan starte dette op. Lad os begynde med en lidt Crysis: Uden Killer netværkskort: Opløsning: 1680x1050 Grafik: Standard Meget høj Gennemsnitlig FPS: 37 Med Killer netværkskort: Gennemsnitlig FPS: 34 ------------------------- Okay thats weird, pyt, lad os spille lidt WoW! ------------------------- Uden Killer netværkskort: Opløsning: 1680x1050 Grafik: Alle maxed. Gennemsnitlig FPS i Ironforge på en travl eftermiddag: 135 Gennemsnitlig MS (ping): 54 Med Killer netværkskort: Gennemsnitlig FPS samme dag i Ironforge: 143 Gennemsnitlig MS (ping): 61 --------------------- En lille forbedring ja? Måske .. ![]() Eller måske folk bare tilbage ..? -------------------- Så senere på aftenen jeg plukkede op styrke nok til at prøve igen og igen og igen og igen. Men det fungerer bare ikke! Jeg har prøvet med: BF2 WoW Crysis Oblivion Assassin's Creed PC Gears of War WarRock (som anført på hjemmesiden) BioShock Counter-Strike Source Og det øger ikke min FPS en smule. Bortset fra hikke's og fryse den hjælper en smule i BF2. Men ikke meget, kunne jeg ikke se en forskel. --------------------- Hvis du er faktisk villige til at makulere ud af denne mange penge, atleast prøve det, før du køber. Du kan få en top-of-the-range Grafikkort til samme pris. Thanks-Eltoc Mit system: Liam's rig ..?
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har faktisk ikke noget et netværkskort ville øge den billedhastighed meget (om overhovedet), hvis der var nogen forbedring for det, vil jeg sige, at det ville ping, for hvis man kan behandle data hurtigere end en onbaord netværkskort , ville der være mindre forsinkelse.
| |||
| |||
| Ja, men løfter fra hjemmesiden se mig gåder med spørgsmål. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| The Tech Report anmeldelse her synes at bekræfte din oplevelse ....... er du ikke bare glad for at du kun brugt £ 20 på det
| |||
| |||
| Ethvert køb, der nedsætter din båndbredde til gavn for resten af os, er pengene givet godt ud! ![]() Min "op til 8 Mbps" gik ned til 0.1mbps kort i går, men kom sig hurtigt igen for at 6.5mbps når du sætter kortet i. ..
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Pfffft. What a rip off! 250 $ for et netværkskort
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Eltoc du have en Killer rig og nu en Killer netværk card.lol
Hvis jeg var dig, men jeg ville sælge, at GTS og at vanvittig overpris Network Card og købe et bedre grafikkort. At få et par FPS fra et netværkskort vil være noget i forhold til stigningen i FPS fra et bedre GPU. Edit:Desværre didnt læse den sidste smule af din post.Still om du skulle være i stand til at få et pænt par quid for netværkskort og opgradere huh? Mit system: Krlll
|
|
| |||
| |||
| Citat:
Jeg gjorde bare, hvad du sagde, solgte netkortet online for 90 quid: P, hvad et overskud for et stykke skrammel.Men på det minut, jeg tror ikke, jeg vil opgradere min GPU. Jeg kan max noget spil endnu, og de fleste af de spil jeg spiller aldrig. Jeg har spillet Crysis gang, men aldrig kom ind i det, jeg fandt det repetitive hele vejen igennem. Men thats me. Jeg tror, jeg vil opgradere til 9800 GX2 i de kommende måneder men jeg bøjede min mors arm for 1,600 pounds, som jeg bare brugt på nye Alienware m15x. Specs i sig: P
__________________ Laptop Alienware Area-51 M15x: Intel ® Core ™ 2 Duo T9300 8800M GTX 4gig 800 MHz RAM Oh, og en Iphone |