![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen ollut kiinnostunut näistä jonkin aikaa nyt, ei tiedä paljoakaan ja tietää ne maksaa mahtava 150 puntaa i ei ollut mitään kiirettä ostaa yksi.
Mutta tänään ystäväni isä oli yksi hänen tallentaa, että hän määräsi noin 3 kuukautta sitten, mutta ei voinut myydä. Niinpä hän antoi sen minulle 20 kiloa, bargain! Joten kun sain kotiin i laita se kaikki, great avulla aloittaa tämän. Lets alkavat hieman Crysis: Ilman Killer Verkkokortti: Resoluutio: 1680x1050 Kuvat: Default Very High Keskimääräiset FPS: 37 With Killer Verkkokortti: Keskimääräiset FPS: 34 ------------------------- Alright thats outoa, ei se haittaa, antaa olla noin WoW! ------------------------- Ilman Killer Verkkokortti: Resoluutio: 1680x1050 Kuvat: Kaikki maxed. Keskimääräiset FPS vuonna Ironforge on kiireinen iltapäivä: 135 Keskimääräiset MS (ping): 54 With Killer Verkkokortti: Keskimääräiset FPS, että samana päivänä Ironforge: 143 Keskimääräiset MS (ping): 61 --------------------- A lievää parannusta kyllä? Ehkä .. ![]() Tai ehkä ihmiset vain vasemmalle ..? -------------------- Niinpä myöhemmin samana iltana i kynitystä tarpeeksi voimaa yrittää uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja uudelleen. Mutta se vain ei toimi! Olen yrittänyt kanssa: BF2 WoW Crysis Oblivion Assassin's Creed PC Gears of War WarRock (Kuten lueteltu sivustolla) BioShock Counter-Strike Source Ja se ei lisää minun FPS yksi bit. Sen lisäksi, hikka ja jäädyttää se auttaa hieman BF2. Mutta ei paljon, en voinut nähdä eroa. --------------------- Jos olet itse valmis riekale ulos näin paljon rahaa, atleast kokeilla sitä ennen kuin ostaa. Voit saada top-of-the-valikoima Graphics kortti samaan hintaan. Thanks-Eltoc My System: Liam n rig ..?
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En itse asia verkkosovitinta lisäisi kehysnopeus paljon (jos ollenkaan), jos ei ollut mitään parannusta sen haluan sanoa se, että ping-komento, sillä jos se voi käsitellä tietoja nopeammin kuin onbaord verkkokortti , olisi vähemmän viivettä.
| |||
| |||
| Aye, mutta lupausten verkkosivuilla näkevät minut arvoituksin kysymyksiä. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| The Tech Report tarkastelu tässä näyttää vahvistavan kokemuksenne ....... ei ole saatavilla juuri iloinen vain käytetyn £ 20 sen
| |||
| |||
| Kaikkiin osto-että vähentää kaistanleveysvaatimuksia on hyödyksi meille muille on hyvin käytettyä rahaa! ![]() Omat "enintään 8mbps" meni alas 0.1mbps lyhyesti eilen, mutta nopeasti talteen uudelleen 6.5mbps kun laitat kortin sisään ..
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Pfffft. What a rip off! 250 dollaria on verkkokortti
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Eltoc sinulla on Killer rig ja nyt Killer verkko card.lol
Jos minulla on teille kuitenkin haluaisin myydä, että GTS ja että järjettömän overpriced verkkokortti ja ostaa parempi näytönohjain. Saada muutama FPS on verkkokortti on mitään verrattuna kasvu FPS on parempi GPU. Edit:Anteeksi didnt lukea viime hieman teidän post.Still vaikka sinulla olisi voitava saada mukava muutaman mälli varten verkkokortti ja päivittää vai mitä? My System: Krlll
|
|
| |||
| |||
| Quote:
Tein juuri niin kuin te sanoitte, myydä verkkokorttia netissä 90 puntaa: P mitä voittoa palanen roskapostina.Mutta milloin minuutin En usko on parantamisen minun GPU. Voin max mihinkään peliin vielä, ja suurin osa näitä pelejä i koskaan pelata. Olen ollut Crysis kerran, mutta ei koskaan saanut siihen, i ollut toistuvia kaikki läpi. Mutta thats minulle. Uskon on päivitettäessä on 9800 Gx2 tulevina kuukausina, mutta minä vain taivutettu äitini kainalossa on 1600 puntaa juuri käytetty uusien Alienware m15x. Specs vuonna sig: P
__________________ Laptop Alienware Area-51 M15x: Intel ® Core ™ 2 Duo T9300 8800M GTX 4gig 800MHz ram oh, ja iphone |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Verkkokortti ei tunnista verkko / internet | jeffpoulsen | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 17th Jun 2009 13:33 |
| Killer NIC Kortit | Macmac508 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 8 | 1st Apr 2008 08:38 |
| Network Card | 9kelad | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 9 | 18. Joulukuu 2007 13:49 |
| Eternal "hankkiminen verkko-osoite" verkko-kortti | Robbie | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 4 | 20. marraskuu 2007 10:46 |
| Thread Tools | |
| |