![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik ben geïnteresseerd in de volgende nu al een tijdje en wist niet veel over hen en voelen dat ze kosten maar liefst 150 pond was ik in geen haast om er een te kopen.
Maar, vandaag vader van mijn vriend had een in zijn winkel die hij besteld ongeveer 3 maanden geleden, maar kon niet verkopen. Dus hij gaf het aan me voor 20 pond, koopje! Dus toen ik thuis kreeg ik zet het allemaal in, grote lets start deze op. Laten we beginnen met een beetje Crysis: Zonder Killer Network Card: Resolutie: 1680x1050 Graphics: Standaard Zeer hoog Gemiddelde FPS: 37 Met Killer Network Card: Gemiddelde FPS: 34 ------------------------- Alright thats weird, never mind, laat spelen een aantal WoW! ------------------------- Zonder Killer Network Card: Resolutie: 1680x1050 Graphics: Alle maxed. Gemiddelde FPS in Ironforge op een drukke namiddag: 135 Gemiddelde MS (ping): 54 Met Killer Network Card: Gemiddelde FPS die dezelfde dag in Ironforge: 143 Gemiddelde MS (ping): 61 --------------------- Een lichte verbetering ja? Misschien .. ![]() Of misschien mensen gewoon links ..? -------------------- Dus later die avond geplukt genoeg kracht om opnieuw te proberen, en opnieuw, en opnieuw en opnieuw. Maar het werkt gewoon niet! Ik heb geprobeerd met: BF2 WoW Crysis Oblivion Assassin's Creed PC Gears of War WarRock (zoals vermeld op de website) BioShock Counter-Strike Source En het neemt niet toe mijn FOD een beetje. Afgezien van de hik en bevriezen het doet enigszins helpen bij BF2. Maar niet veel, ik kon niet zien een verschil. --------------------- Als je werkelijk bereid bent om versnipperen uit dit veel geld, atleast proberen voordat je koopt. U kunt een top-of-the-range grafische kaart voor dezelfde prijs. Dankzij-Eltoc Mijn Systeem: Liam's tuig ..?
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb niet echt wat een netwerkkaart zou de framerate veel (of helemaal), indien er enige verbetering voor, zou ik zeggen zou het de ping, want als zij de gegevens kan verwerken sneller dan een onbaord netwerkkaart zou er minder vertraging.
| |||
| |||
| Ja, maar belooft de website ziet me raadsels met vragen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| The Tech Report review hier lijkt te bevestigen uw ervaring ....... is je niet gewoon blij dat je alleen bezig geweest met 20 pond op te
| |||
| |||
| Elke aankoop dat je bandbreedte afneemt ten voordele van de rest van ons geld is goed besteed! ![]() Mijn "tot 8Mbps" ging naar 0.1mbps kort gisteren, maar herstelde zich snel weer naar 6.5mbps wanneer je je kaart inch ..
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Pfffft. Wat een rip off! 250 dollar voor een netwerkkaart
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Eltoc u een Killer tuig en nu een netwerk card.lol Killer
Als ik jou was maar ik zou verkopen dat GTS en die waanzinnig dure netwerkkaart en koop een betere grafische kaart. Verwerven van een paar FPS van een netwerkkaart wordt niets vergeleken met de stijging van de FOD van een betere GPU. Edit:Sorry didnt lees het laatste stukje van uw post.Still al ben je in staat moeten zijn om een mooi paar pond voor de netwerkkaart en een upgrade krijgen hè? Mijn Systeem: Krlll
|
|
| |||
| |||
| Citaat:
Ik deed precies wat je zei, verkocht de netwerkkaart online voor 90 pond: P wat een winst voor een stuk rommel.Maar op het moment dat ik denk niet dat ik zal mijn GPU upgraden. Ik kan max elk spel nog niet en de meeste van die spellen die ik nooit spelen. Ik heb Crysis gespeeld keer, maar nooit in, ik vond het repetitieve helemaal door. Maar thats me. Ik denk dat ik de upgrade naar de 9800 GX2 in de komende maanden maar ik boog mijn moeder's arm voor 1.600 pond, maar die ik besteed aan de nieuwe Alienware m15x. Specs in sig: P
__________________ Laptop Alienware Area-51 M15x: Intel ® Core ™ 2 Duo T9300 8800M GTX 4gig 800MHz ram oh, en een Iphone |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Netwerkkaart niet herkent netwerk / internet | jeffpoulsen | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 17 jun 2009 13:33 |
| KILLER NIC Cards | Macmac508 | Netwerken, modems & VoIP | 8 | De 1 april 2008 08:38 |
| Network Card | 9kelad | Netwerken, modems & VoIP | 9 | 18 dec 2007 13:49 |
| Eeuwige "Acquiring Network Address" op netwerkkaart | Robbie | Netwerken, modems & VoIP | 4 | 20 nov 2007 10:46 |
| Thread Tools | |
| |