![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har vært interessert i disse for en stund nå, uten å vite mye om dem og kjenne de koster en whopping 150 pounds Jeg var ikke på noen stresser for å kjøpe et.
Men i dag vennen min far hadde en i butikken at han beordret rundt 3 måneder siden, men kunne ikke selge. Så han ga den til meg for 20 pounds, bargain! Så når jeg kom hjem jeg satte det hele i, lar flott start opp dette. Lar starte med litt Crysis: Uten Killer Nettverkskort: Oppløsning: 1680x1050 Grafikk: Standard Very High Gjennomsnittlig FPS: 37 Med Killer Nettverkskort: Gjennomsnittlig FPS: 34 ------------------------- Alright thats weird, never mind, kan spille WoW! ------------------------- Uten Killer Nettverkskort: Oppløsning: 1680x1050 Grafikk: All maxed. Gjennomsnittlig FPS i Ironforge på en travel ettermiddag: 135 Gjennomsnittlig MS (ping): 54 Med Killer Nettverkskort: Gjennomsnittlig FPS samme dag i Ironforge: 143 Gjennomsnittlig MS (ping): 61 --------------------- En liten forbedring ja? Kanskje .. ![]() Eller kanskje folk bare igjen ..? -------------------- Så senere den kvelden jeg plukket opp nok styrke til å prøve igjen og igjen og igjen og igjen. Men det bare fungerer ikke! Jeg har prøvd med: BF2 WoW Crysis Oblivion Assassin's Creed PC Gears of War WarRock (som er oppført på nettsiden) BioShock Counter-strike Source Og det ikke øke min FPS en bit. Bortsett fra hikke og fryse det hjelper litt i BF2. Men ikke mye, jeg kunne ikke se noen forskjell. --------------------- Hvis du er faktisk villig til å makulere ut så mye penger, atleast prøve det før du kjøper. Du kan få en top-of-the-range Grafikkort for samme pris. Takk-Eltoc Min System: Liam's riggen ..?
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg hadde ikke egentlig noe et nettverkskort ville øke bildefrekvensen mye (hvis i det hele tatt) hvis det var noen forbedring for det, vil jeg si det ville ping, fordi hvis den kan behandle data raskere enn en onbaord nettverkskort , ville det være mindre forsinkelse.
| |||
| |||
| Aye, men løfter fra nettsiden se meg gåter med spørsmål. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| The Tech Report anmeldelsen her synes å bekrefte din erfaring ....... er ikke du bare glad for at du kun brukt £ 20 på det
| |||
| |||
| Ethvert kjøp som minsker din båndbredde til fordel for resten av oss er vel anvendte penger! ![]() Min "opp til 8mbps" gikk ned til 0.1mbps kort i går, men raskt tilbake igjen til 6.5mbps når du setter kortet i. ..
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Pfffft. What a rip off! $ 250 for et nettverkskort
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Eltoc du har en Killer rigg og nå Killer nettverk card.lol
Hvis jeg var deg men jeg vil selge den GTS og at sinnsykt overprisede nettverkskort og kjøpe et bedre grafikkort. Få noen få FPS fra et nettverkskort blir ingenting i forhold til økningen i FPS fra en bedre GPU. Edit:Sorry didnt lese den siste bit av post.Still din om du skal kunne få en fin få pund for nettverkskortet og oppgradere huh? Min System: Krlll
|
|
| |||
| |||
| Sitat:
Jeg gjorde akkurat det du sa, solgt nettverkskortet nettet for 90 spenn: P hva et overskudd for et stykke søppel.Men i det øyeblikket jeg tror ikke jeg vil være å oppgradere min GPU. Jeg kan maks noen spill ennå, og de fleste av de spillene jeg spiller aldri. Jeg har spilt Crysis gang, men aldri fikk til det, fant jeg det repetitive hele veien gjennom. Men thats me. Jeg tror jeg vil være å oppgradere til 9800 GX2 i månedene som kommer, men jeg bare bøyde meg mammas arm for 1,600 pounds som jeg nettopp vært på den nye Alienware m15x. Spesifikasjoner i sig: P
__________________ Laptop Alienware Area-51 M15x: Intel ® Core ™ 2 Duo T9300 8800M GTX 4gig 800mhz ram oh, og en Iphone |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Nettverkskortet ikke gjenkjenner nettverk / Internett | jeffpoulsen | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 17 juni 2009 13:33 |
| Killer NIC Cards | Macmac508 | Nettverk, modem og VoIP | 8 | 1 april 2008 08:38 |
| Network Card | 9kelad | Nettverk, modem og VoIP | 9 | 18 desember 2007 13:49 |
| Eternal "Henter nettverksadressen" på nettverkskort | Robbie | Nettverk, modem og VoIP | 4 | 20 nov 2007 10:46 |
| Thread Tools | |
| |