![]() |
|
| |||
| |||
| Er der nogen, at bruge en af dem? Jeg altid se en annonce knyttet til dem på denne side, men aldrig rigtig hørt meget om dem. Vil de gøre en stor forskel med halter i spil osv. Har de kræver en bestemt specs bortset fra en fri PCI stedet? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nej, de er ubrugelige - er der en grund til, at "KILLERNIC" er en satirisk tesen omkring pc-gamere. Der har været tonsvis af vurderinger viser, at på de fleste får du et fald på en til to ping.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Glad du spurgt før overvejer et køb Mac. Carbon er helt rigtig. Ikke spilder dine penge. Faktisk er jeg i tvivl, der ville få den mest nyttesløse præmie: Denne eller en Physx kort.
|
| |||
| |||
| Jeg var ikke alvorligt overvejer det at være ærlig var bare nysgerrig. Mente, at det sandsynligvis var en masse hype om ingenting. Alle forsøger at opbygge tanken om særskilt behandling enheder til forskellige arbejdspladser (PPUs NPUs). Theres ikke narre jer om TCF med deres markedsføring tricks |
|
| |||
| |||
| Jeg læste en hel del anmeldelser på dette kort. Holdet kørte i spillet prøver at bruge NIC og uden. Ved indsættelsen stærkt befolkede områder på spil som WoW og LOTR der var en mærkbar forskel i ydeevne. Når du bruger NIC fps var konsekvent og til en rimelig lvl, uden kortet spilleren erfarne fps mellem 10 og 20. Kortet også kan prale af det er i stand til at udføre andre operationer gerne downloade / streaming etc uden nogen indflydelse på spillets ydeevne. Igen de testet dette med og uden kort og samtidig henter en 5 minutters film fra BitTorrent der var indblanding, når den ikke bruger kortet. Ifølge vurderinger og afprøvninger, som jeg har set på nettet, dette kort er det værd for dem, der spillet en masse.
__________________ Nat jeg lå i sengen og kiggede op på stjernerne på himlen, og jeg troede på mig selv, hvor dælen er loftet. ![]() |
|
| |||
| |||
| knytte dine anmeldelser.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| Dette gennemgang detaljer testene de gjorde. Dette Undersøgelsen er lidt mere i dybden. Den anden gennemgang stater, der blev kortet er effektiv i en lavere-end-maskine, er der ikke meget forskel bemærket i en high-end gaming maskine. Mest avancerede NIC til dato, en god idé, der vil uden tvivl blive forbedret i de kommende år.
__________________ Nat jeg lå i sengen og kiggede op på stjernerne på himlen, og jeg troede på mig selv, hvor dælen er loftet. ![]() |
|
| |||
| |||
| CustomPC ikke ved, hvad de taler om - for eksempel, de hævder, at uden den NIC "der var indlysende afmatning som Bit Torrent data forstyrret vores spil-pakker" - enten måde er det et problem med båndbredde, ikke en form for vilkårlige pakkekoblende indblanding. Integreret netværk er fint. Networking ikke tager meget CPU effekt på alle, og selv om det skete med øget GPU magt og losning af fysik etc data til GPU et separat kort. $ 180 kan købe dig en anden 9600GT - der vil forbedre din billedhastigheden meget mere end et dumt networking kortet ville.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| Hey, bare videresendelse, hvad jeg hørte ikke noget behov for at få så defensive over det!
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hjælp til R4 kort til DS | skyldig | PC & Console Gaming | 5 | 28th May 2009 04:17 |
| Killer netkort. | Eltocliousus | Networking, Modemer & VoIP | 7 | 24. maj 2008 00:37 |
| SD-kort / læsere | haysey9 | Drives & flytbare medier | 5 | 25 marts 2008 17:05 |
| Bedste AGP-kort | SamerKrazer | Grafikkort & Monitors | 1 | 8 februar 2008 04:55 |
| Thread Tools | |
| |