vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Verkottuminen, Modeemit & VoIP

Register

Killer NIC Kortit

Reply

Thread Tools
Old 4 tammikuu 2008, 14:14
Jäsen

Default Killer NIC Kortit

Jos joku käyttää jotakin niistä? Olen aina nähdä mainosvaunut liittyvät ne tällä sivulla, mutta ei koskaan todella kuulla paljon niitä.

Onko niillä on iso ero jälkijättöisyys pelaamista jne.
Eivätkö he vaadi erityisiä tiedot lukuun ottamatta vapaata PCI paikalla?
Old 4 tammikuu 2008, 14:45
Rahoittajien ryhmän

Ei, he ovat hyödyttömiä - siitä syystä, että "KILLERNIC" on satiirinen meme noin PC-pelaajille. On ollut tonnia arviot osoittavat, että useimmat saat pudota yhdestä kahteen ping.

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 4 tammikuu 2008, 15:43
Rahoittajien ryhmän

Kiva kun kysytään ennen kuin harkitse ostoksen Mac.

Hiili on ehdottomasti paikalle. Älä tuhlaa rahaa.

Infact Olen epävarma, jotka saavat eniten hyödytön palkinto: Tämä tai Physx kortti.

-Kanoakavirus

My System: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Emolevy:
Asus P5K Premium
RAM-muisti:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Äänikortti:
Xfi Extremegamer
Kiintolevy (t):
3.35TB ext varastointi. 2TB int varastointi
Optinen asema (t):
LG GGC H20L
Asia / PSU:
Enermax 720w
Jäähdytys:
AC7
Network / Internet:
Monitor (t):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32p
Old 4 tammikuu 2008, 15:58
Jäsen

En ollut vakavasti harkittava se on rehellinen oli vain utelias. Oletettavasti se oli luultavasti paljon hype tyhjästä.

Jokainen yrittää rakentaa ajatusta erillisen käsittelyn yksiköitä eri työpaikkaa (PPUs NPUs). Theres no fooling te on TCF niiden markkinointi temppuja
Old 1 huhtikuu 2008, 06:14
Rahoittajien ryhmän

Luin aivan muutaman katsauksia tämän kortin. Joukkue juoksi-pelin testien avulla NIC ja ilman sitä. Kun tiheimmin asuttuja alueita pelejä kuten WoW ja LOTR oli huomattava ero suorituskyvyssä. Kun käytät NIC fps oli johdonmukainen ja kohtuullisin lvl ilman kortin pelaaja kokenut fps välillä 10 ja 20. Kortin myös ylpeilee se voi ryhtyä muihin toimiin, kuten lataaminen / streaming etc ilman mitään vaikutusta pelin suorituskykyä. Edelleen ne testataan tämän kanssa ja ilman korttia ja kun lataat 5 minuutin elokuvan BitTorrent on ollut häiriöitä, kun ei käytä korttia. Sen mukaan, arvioidaan ja testataan, että olen nähnyt verkossa, tämä kortti on sen arvoista, jotka pelin paljon.
Old 1 huhtikuu 2008, 08:10
Rahoittajien ryhmän

Liitämme arviot.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "
Old 1 huhtikuu 2008, 08:20
Rahoittajien ryhmän

Tämä tarkastella yksityiskohtaisesti testit he ovat tehneet. Tämä tarkastelu on hieman enemmän syvyyttä. Toinen tarkistaa, että oli kortti on tehokas alemman varten koneen, ei ole juurikaan eroa huomannut, on high-end-pelaamista kone. Pisimmällä NIC mennessä, hyvä ajatus, että on epäilemättä parantaa myös tulevina vuosina.
Old 1 huhtikuu 2008, 08:35
Rahoittajien ryhmän

CustomPC ei tiedä, mitä he puhuvat - esimerkiksi ne väittävät, että ilman NIC "oli ilmeinen hitaasti alas kuin Bit Torrent tiedot puuttua meidän peli paketteja" - joko tavalla se on ongelma kaistanleveyttä, ei jonkinlainen mielivaltaiseen pakettimuotoista häiriöitä.

Integroitu verkottuminen on kunnossa. Verkottuminen ei ota paljon CPU valtaa lainkaan, ja vaikka se teki kasvoi GPU valtaa ja purkamista fysiikan etc tiedot edelleen GPU erillisen kortin. 180 dollaria voi ostaa sinulle toisen 9600GT - se parantaa kehysnopeus paljon enemmän kuin typerä verkottumista kortti.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "
Old 1 huhtikuu 2008, 08:38
Rahoittajien ryhmän

hei, vain välittää, mitä olen kuullut, ei tarvitse saada niin puolustuskannalla päälle!

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.