mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Netwerken, modems & VoIP

Register

KILLER NIC Cards

Reply

Thread Tools
Old De 4 jan 2008, 14:14
Lid Fractie

Default KILLER NIC Cards

Is er iemand gebruik van een van hen? Ik zie altijd een advertentie in verband met hen op deze pagina, maar nooit echt veel gehoord over hen.

Hebben zij maken een groot verschil met de achterstand in games enz.
Doen ze vereisen een specifieke specs, afgezien van een vrije PCI-spot?
Old De 4 jan 2008, 14:45
Donor Groep

Default KILLER NIC Cards

Nee, ze nutteloos - er is een reden dat "KILLERNIC" is een satirische meme rond PC gamers. Er zijn tonnen beoordelingen blijkt dat bij de meeste krijg je een daling van een tot twee ping.

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 4 januari 2008, 15:43
Donor Groep

Default KILLER NIC Cards

Blij dat je gevraagd voordat een aankoop overweegt Mac.

Koolstof is absoluut vlek op. Geen afval uw geld.

Inderdaad ik ben zeker dat u de meest nutteloze prijs: Dit of een Physx kaart.

-Kanoakavirus

Mijn Systeem: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Moederbord:
Asus P5K Premium
RAM Geheugen:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Sound Card:
Xfi Extremegamer
Hard Drive (s):
3.35TB ext opslag. Int 2TB opslag
Optische Drive (s):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Koeling:
AC7
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
245 ter, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 4 januari 2008, 15:58
Lid Fractie

Default KILLER NIC Cards

Ik was niet serieus overweegt zij om eerlijk te zijn was gewoon nieuwsgierig. Vond het waarschijnlijk een veel hype over niets.

Iedereen probeert op te bouwen op het idee van de verschillende eenheden voor de verschillende arbeidsplaatsen (PPUs NPUs). Theres geen geintjes jullie op TCF met hun marketing trucs
Old 1 apr 2008, 06:14
Donor Groep

Default KILLER NIC Cards

Ik lees nogal wat recensies op deze kaart. Het team liep in-game tests met behulp van de netwerkkaart en zonder. Bij het invoeren van bevolkte gebieden op games als WoW en LOTR was er een merkbaar verschil in prestaties. Wanneer u de netwerkkaart fps was consistent en op een redelijke lvl, zonder dat de kaart de speler ervaren fps tussen de 10 en 20. De kaart heeft ook zij in staat is om andere bewerkingen zoals het downloaden / streaming etc zonder enige invloed op de prestaties van het spel. Zij opnieuw getest met en zonder de kaart en tijdens het downloaden van een 5 minuten film van BitTorrent er interferentie wanneer deze niet met behulp van de kaart. Volgens de reviews en tests die ik heb gezien online, deze kaart is de moeite waard voor degenen die game veel.
Old 1 apr 2008, 08:10
Donor Groep

Default KILLER NIC Cards

Koppel uw recensies.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "
Old 1 apr 2008, 08:20
Donor Groep

Default KILLER NIC Cards

Dit review details van de tests die ze deden. Dit herziening is iets meer in de diepte. De tweede herziening staten die de kaart is effectief in een lagere-end machine, is er weinig verschil gemerkt in een high-end gaming machine. Meest geavanceerde NIC-to-date, een goed idee dat zal ongetwijfeld worden verbeterd in de komende jaren.
Old 1 apr 2008, 08:35
Donor Groep

Default KILLER NIC Cards

CustomPC niet weet waar ze over praten - bijvoorbeeld, zij beweren dat zonder de netwerkkaart "Er was duidelijk traag als de Bit Torrent gegevens bemoeid met onze game-pakketten" - hetzij manier is het een probleem van bandbreedte, niet een soort van willekeurige packet-interferentie.

Geïntegreerde netwerken is prima. Netwerken is niet veel CPU-kracht op alle, en zelfs als zij met een verhoogde GPU macht en lossen van de fysica etc gegevens aan de GPU een aparte kaart. $ 180 kunt u een andere 9600GT - dat zal het verbeteren van je frame rate veel meer dan een dom netwerk kaart.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "
Old 1 apr 2008, 08:38
Donor Groep

Default KILLER NIC Cards

hey, gewoon doorsturen wat ik hoorde het niet nodig om zo defensief overheen!

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Hulp bij R4 Kaarten voor de DS schuldig PC & Gaming Console 5 28 jun 2009 04:17
Killer netwerkkaart. Eltocliousus Netwerken, modems & VoIP 7 24 mei 2008 00:37
SD kaarten / lezers haysey9 Drives & Removable Media 5 25 mrt 2008 17:05
Beste AGP kaart SamerKrazer Grafische Kaarten & Monitors 1 8 feb 2008 04:55
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.