![]() |
|
| |||
| |||
| Er det noen som bruker en av dem? Jeg har alltid se en annonse knyttet til dem på denne siden, men aldri hørt mye om dem. Har de gjør en stor forskjell med lag i spill osv. Har de krever noen bestemte spesifikasjoner bortsett fra en ledig PCI sted? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nei, de er ubrukelig - det er en grunn til at "KILLERNIC" er en satirisk meme rundt PC-spillere. Det har vært mange vurderinger som viser at på de fleste du får et fall på én til to ping.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Glad du spør før på en kjøpe Mac. Karbon er helt spot on. Ikke kast bort pengene dine. Infact jeg usikker som vil få mest unyttig premie: Denne eller en Physx kortet.
|
| |||
| |||
| Jeg ble ikke alvorlig som vurderer det å være ærlig var bare nysgjerrig. Trodde det var nok mange skudd om ingenting. Alle prøver å bygge opp ideen om egen behandling enheter for ulike jobber (PPUs NPUs). Theres no lure dere på TCF med sine markedsførings triks |
|
| |||
| |||
| Jeg har lest ganske mange vurderinger på dette kortet. Teamet kjørte i spill testene ved hjelp av NIC og uten. Når du skriver inn høyt befolkede områder på spill som WoW og LOTR var det en merkbar forskjell i ytelse. Når du bruker NIC fps ble konsekvent og til en fornuftig lvl uten kortet spilleren opplevde fps mellom 10 og 20. Kortet også den er i stand til å påta seg andre oppgaver som å laste ned / streaming osv. uten noen innvirkning på spillets ytelse. Igjen de testet dette med og uten kortet og når du laster ned en 5-minutters film fra BitTorrent det var forstyrrelser når du ikke bruker kortet. Ifølge vurderinger og tester som jeg har sett på nettet, dette kortet er verdt det for dem som spillet mye.
__________________ Sist natt jeg lå i sengen og se opp på stjernene på himmelen og jeg tenkte til meg selv, hvor pokker er taket. ![]() |
|
| |||
| |||
| knytte vurderinger.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| Dette review details testene de gjorde. Dette Gjennomgangen er litt mer i dybden. Den andre anmeldelsen stater som ble kortet er effektiv i en lavere-end maskin, er det liten forskjell bemerket i en high-end gaming maskin. Mest avanserte NIC til dato, en god idé som vil uten tvil bli forbedret ved i årene som kommer.
__________________ Sist natt jeg lå i sengen og se opp på stjernene på himmelen og jeg tenkte til meg selv, hvor pokker er taket. ![]() |
|
| |||
| |||
| CustomPC ikke vet hva de snakker om - for eksempel de som hevder at uten NIC "var det åpenbart sakte ned som Bit Torrent data interfered med våre spill pakker" - Uansett er det et problem med båndbredde, og ikke en slags vilkårlig pakkefilter forstyrrelser. Integrert nettverk er fine. Nettverk ikke tar mye CPU kraft til alle, og selv om det gjorde med økt GPU kraft og avskiping fysikk osv. data til GPU et eget kort. $ 180 kan kjøpe deg en ny 9600GT - som vil forbedre bildefrekvensen mye mer enn en tåpelig networking kortet ville.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| hei, bare videresende det jeg hørte ikke noe behov for å få det defensive over det!
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hjelp med R4 kort for DS | skyldig | PC & Console Gaming | 5 | 28 juni 2009 04:17 |
| Killer nettverkskort. | Eltocliousus | Nettverk, modem og VoIP | 7 | 24 mai 2008 00:37 |
| SD-kort lesere | haysey9 | Drivere og flyttbare medier | 5 | 25 mars 2008 17:05 |
| Best AGP kort | SamerKrazer | Kabinetter & Skjermer | 1 | 8 februar 2008 04:55 |
| Thread Tools | |
| |