mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Networking, Modemer & VoIP

Register

LAN / internetforbindelse problemer

Reply

Thread Tools
Old 25 maj 2008, 04:07
Medlem Gruppen

Default LAN / internetforbindelse problemer

Ret, skal det komme til at være temmelig lang, men er så jeg kan give det samlede billede af problemet.

Min internet forbindelse har altid fungeret fint med mit nuværende setup, men en eller anden grund, da jeg vendte den computer, den anden dag, jeg kunne ikke forbinde til internettet ordentligt. (Det plejer bare forbinder sig selv automatisk.

Min opsætning:
Modem - Netgear
Router - Belkin
Asus M2N-SLI onboard netkort

Min computer er direkte forbundet med dette, men tilbyder en trådløs forbindelse og udskrive deling til de andre computere i mit hus.

Jeg kan oprette forbindelse til internettet nu, men at gøre, så jeg er nødt til at bruge en trådløs belkin mimo G + USB-adapter til at gøre det.

Før du bruger den adapter til at tilslutte Jeg har prøvet alt, hvad jeg kunne forestille mig at være forkert. Automatisk få IP-adressen, ændrede porte på routeren og modem, alt er sat i. Som et resultat af intet af dette arbejder jeg selv geninstaller vinduer som jeg blev så træt af det. Dette er nu fører mig til at tro, at det er et hardware-problem og ikke er relateret software.

Jeg vil bruge dette netværk adapter til at tilslutte permanent, men jeg får ikke de samme hastigheder, som jeg, som det ville hvis jeg var kabling.

Nogen idéer til hvad problemet kunne være? Er det muligt, at kunne en af de netværkskabler blive beskadiget af varme eller noget? - Jeg har haft disse i omkring et år.

Jeg tror ikke, at det er routeren eller modemet skadet som samtidig min internetforbindelse var nede, den anden PC's omkring huset stadig kunne forbinde. Bundkortet er kun omkring en måned gammel, så det bør ikke være, at der er beskadiget.

Please hjælp, er dette er blevet aflytning mig for et par dage, og alle mine forsøg mislykkedes.

Ohh, og hvis jeg prøver at reparere''''Local Area Connection det bliver aldrig forbi IP skridt, og fortæller mig at kontakte netværksinstallatøren (hvem er mig selv)

En sidste ting, jeg er nødt til at deaktivere det lokale område tilslutning i''min netværksforbindelser''for den trådløse adapter til at arbejde ordentligt.

HEL P. .............vær så venlig
Old 25 maj 2008, 04:23
Donor-Gruppen

Hvis du har geninstalleret Windows, og er sikker på, at du har alle de Motherboard Chipset drivere og Network Card drivere installeret, så er det lyde som en hardwarefejl.

Jeg tror, det mobo har dobbelt LAN-porte, jeg antager at du har prøvet begge dele og også prøvet en ny RJ45 kabel.

Jeg tror, en hurtig løsning ville være at buya PCI netværkskort til £ 5 og bruge det, men hvis systemet er nyt, kan du returnere den i henhold til garantien i stedet.

Mit system: Hjem Build

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Bundkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM Hukommelse:
4GB (3.25gb synlig)
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-Board
Harddisk (e):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk drev (r):
Pioneer 110 x 2
Sag / PSU:
Stock / 550w Silent
Køling:
Stock
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT VAR
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 25. maj 2008, 04:28
Donor-Gruppen

En anden mente, det gjorde du faktisk ikke sige, men hvis du har et kabel (Virgin) forbindelse med separat modem og router, skal du prøve at tilslutte direkte til modemmet, kan dette hjælpe det indsnævret en smule.
Old 25 maj 2008, 04:32
Medlem Gruppen

Ja, det har to netværksporte, som begge har jeg prøvet. Jeg er endnu ikke til at prøve nye kabler, som jeg ikke har noget ekstra, men jeg var ikke sikker på, om det var en sandsynlig årsag.

Vil det stadig være acceptabelt at returnere det til Asus. Jeg købte den splinterny af Ebay, men jeg har ikke nogen kvittering for det, som jeg ville påtage ville du sikkert brug for. Jeg vil kontakte sælgeren for at se, om han har det. Naturligvis garanti er den endelige løsning.
Old 25 maj 2008, 04:33
Donor-Gruppen

Prøv at oprette forbindelse direkte til modemet først, hvis du er med Virgin.
Old 26 maj 2008, 00:41
Medlem Gruppen

Jeg er med tiscali. Jeg prøvede at tilslutte direkte via modem, som fungerede, så da jeg troede jeg skulle se om routeren er nu arbejder så tilsluttet det hele tilbage i. Det virkede ikke, så besluttede at gå tilbage til netop det modem, som nu besluttet, at det ikke ønsker at arbejde.

Jeg tror, at computeren bare skal være på udkig efter netværksforbindelsen på det forkerte sted.

Ved at bruge Windows Messenger live forbindelse problemer det gav mig fejl 8007ee7. Det siger også, at DNS er i stand til at løse IP-adresser, og der er en fejl med de vigtigste havne tilsyneladende.

I''min netværksforbindelser''de viser, som er tilsluttet, men jeg får ikke adgang til internettet. Serveren har ping ved hjælp af''ping [min ip-adresse]''kommando og sender og modtager pakker.

Jeg har ringet til tiscali og deres server er fuldt funktionsdygtigt. Åh, og ved den måde, min firewall er deaktiveret, mens jeg forsøger at finde ud af dette problem, så det er ikke problemet.

Nogen idéer?
Old 26 maj 2008, 04:06
Donor-Gruppen

Når du har udført ovenstående ændringer, har du slukke alle kit, dvs modemmet, routeren og pc'en, før testen igen? ..... hvis ikke prøve igen .... dette er vigtigt.
Ligeledes kan det være en god idé at lave en reset på routeren .... Der er normalt et lille hul på bagsiden, hvilket vil acceptere en papirclips eller lignende ..... med routeren tændes, holde dette i for 30 sek. Dette vil nulstille den til fabriksindstillingerne, så trådløse securuty osv., vil være nødvendigt at genopførelse.
Kontroller også at se, om nogen ny firmware er tilgængelig for routeren, især hvis du bruger Vista.
Old 26 maj 2008, 05:38
Medlem Gruppen

OK, jeg har nu sorteret problemet. Jeg har lige indtastet IP-adresser for netto gear modem og routeren og derefter konfigureret indstillingerne i min browser.

Jeg tror, at problemet for at være forårsaget ved at følge denne tutorial på youtube at gøre torrenting hurtigere. http://youtube.com/watch?v=jJwA0BFu17w

Jeg gætter ved at gøre dette må jeg have rodet rundt med mine porte og ip config og så computeren kunne ikke finde hvor at forbinde.

Kan man kontrollere, at dette er den sandsynlige årsag? Hvis ikke jeg skal følge dette igen, da det gav mig meget, meget bedre hastigheder
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Ustabil Internetforbindelse - Cox Internet ISP grewy29 Networking, Modemer & VoIP 0 1 juni 2009 15:35
Svær Internet Og Router Connection Problemer mrcrazie007 Networking, Modemer & VoIP 1 10 januar 2009 13:30
Internetforbindelse problemer opnight Networking, Modemer & VoIP 6 21. jan 2008 06:38
Internetforbindelse problemer jamcgee11 Networking, Modemer & VoIP 1 1 november 2007 03:13
PC internetforbindelse problemer tjhawg Networking, Modemer & VoIP 6 27 august 2007 20:34
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.