![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Oikea, tämä tulee olemaan melko pitkä, mutta on niin voin antaa koko kuvan ongelmasta. Omat internet-yhteys on aina toiminut hienosti avulla minun nykyiset asetukset, mutta jostain syystä kun olen poissa tietokoneen toinen päivä en voinut yhteyttä internettiin. (Se yleensä vain yhteyden automaattisesti. Omat asetukset: Modeemi - Netgear Router - Belkin Asus M2N-SLI laivalla verkkokortti Oma tietokone on suoraan johdotettu kautta, mutta tarjoaa langattoman yhteyden ja tulostimien jakaminen muiden tietokoneiden talooni. En voi muodostaa Internet-yhteyden nyt, mutta siihen minun on käytettävä Belkinin Wireless MIMO G + USB-adapteri siihen. Ennen sovittimen kytkeä Olen yrittänyt kaikkea, että en voisi kuvitella olevan väärässä. Automaattisesti saada IP-osoite muuttunut satamien reititin ja modeemi, kaikki on kytkettynä pistorasiaan Koska yksikään tämän työpäivän olen jo asentanut Windows kun sain niin kyllästynyt siihen. Tämä on nyt johtamassa minut uskomaan, että se on laitteisto-ongelma, eikä ohjelmistoja liittyviä. Haluaisin käyttää tätä verkkosovitin pysyvä yhteys, mutta en saa samalla nopeudella kuin olisin kuin olisin Wired. Mitään ideoita, mikä ongelma voisi olla? Onko mahdollista, että yksi verkon kaapelit voivat vaurioitua kuumuudelta tai jotain? - Minulla on ollut näitä noin vuoden. En usko, että se on reititin tai modeemi vaurioitunut, sillä vaikka oma Internet-yhteys, toinen PC: n talon ympärillä voisi edelleen yhteyden. Emolevy on vain noin kuukauden vanha joten ei pitäisi olla, mikä on vioittunut. Haluta auttaa, tämä on ollut häiritsee minua muutaman päivän, ja kaikki minun yritykset ovat epäonnistuneet. Ohh, ja jos yritän''korjata''Local Area Connection se ei saa koskaan aiemmin IP-askel ja kertoo minulle yhteyttä verkkoasentajalle (joista on itse) Viimeinen asia, minun täytyy poistaa Lähiverkkoyhteys ja''minun verkkoyhteyksiä''langattoman sovittimen toimimaan kunnolla. HEL s. .............pyydän |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos olet asentanut Windowsin ja ovat varmoja, että sinulla on kaikki Emolevyn piirisarja ajurit ja verkkokortin ajurit on asennettu, niin se kuulostaa laitteisto-ongelma.
Uskon, että tämä MOBO on kaksi LAN-porttia, Oletan, että olet kokeillut molempia ja myös yrittänyt uusi RJ45 kaapeli. Oletan, yksi nopea ratkaisu olisi buya PCI-verkkokortti £ 5 ja käyttää sitä, mutta jos järjestelmä on uusi, voit palauttaa sen takuun sijaan. My System: Etusivu Rakenna
|
|
| |||
| |||
| Yksi muu ajatus, sinulla ei ole oikeastaan sanoa, mutta jos sinulla on kaapeli (Virgin) yhteydessä, erillinen modeemi ja reititin, yritä muodostaa suoraan modeemin, tämä voi auttaa päädytään vähän. |
|
| |||
| |||
| Kyllä, se on kaksi verkkoliitäntää, jotka molemmat olen yrittänyt. En ole vielä kokeilla uusia kaapeleita, koska minulla ei ole mitään ylimääräistä, mutta en ole aivan varma, onko tämä oli todennäköinen syy. Olisiko vielä hyväksyä palata tämä Asus. Ostin upouusi ja Ebay mutta minulla ei ole mitään vastaan sen, jonka oletan et luultavasti tarvitse. Otan yhteyttä myyjään nähdä, jos hän on sitä. Tietenkin takuu on lopullinen ratkaisu. |
|
| |||
| |||
| Kokeile yhteyden suoraan modeemin ensimmäinen, jos olet Virginin kanssa. |
|
| |||
| |||
| I'm with Tiscali. Yritin liittää suoraan modeemin, joka toimi, niin silloin ajattelin, onko reititin toimii nyt niin kytketty kaikki takaisin sisään Se ei toimi niin päätti palata vain modeemi, joka on nyt päättänyt, että se ei halua tehdä työtä. Uskon, että tietokone on vain etsiä verkkoyhteyden väärässä paikassa. Käyttämällä Windows Messenger-yhteyden ongelmia se antoi minulle virhe 8007ee7. Siinä todetaan myös, että DNS ei pysty ratkaisemaan IP-osoitteet ja on virhe keskeisten satamien ilmeisesti. Vuonna''Minun verkkoyhteydet''he näyttävät kytketty, mutta minulle ei ole internet-yhteyttä. Palvelin ei ping käyttämällä''ping [Oma IP-osoite]''komento ja lähettää ja vastaanottaa paketteja. Olen soittanut Tiscali ja sen palvelin on täysin toimintakykyinen. Niin, ja tapa, oma palomuuri on pois käytöstä kun yritän selvittää tätä ongelmaa, joten ei ole ongelma. Any ideas? |
|
| |||
| |||
| Kun olet suorittanut edellä mainitut muutokset, ette sammuttamatta kaikkia pakki, eli modeemi, reititin ja tietokoneen, ennen testausta taas? ..... jos ei yritä uudelleen .... Tämä on tärkeää. Lisäksi se voi olla hyvä idea tehdä palauttaa reitittimen .... on yleensä pieni reikä takana, joka hyväksyy paperiliittimen tai vastaava ..... jossa Router virta, pidä tätä 30 sekuntia. Tämä palauttaa se tehdasasetuksiin, niin kaikki langattomat securuty jne., täytyy otetaan uudelleen. Myös tarkistaa, onko uusi ohjelmisto on saatavilla reititin, varsinkin jos käytät Vistaa. |
|
| |||
| |||
| OK, olen nyt selvittäneet ongelmaa. Olen juuri tullut IP-osoitteet verkon vaihde modeemi ja reititin ja sitten määrittää asetukset minun selaimessa. Mielestäni ongelma on johtunut jälkeen tämän opetusohjelman YouTube tehdä torrenting nopeammin. http://youtube.com/watch?v=jJwA0BFu17w Oletan joita Näin minun on sekaisin noin minun satamien ja ip config joten tietokone ei löydä, jos yhteyttä. Voisiko joku tarkistaa, että tämä on todennäköinen syy? Jos ei Seuraan tätä uudelleen, koska se antoi minulle paljon, paljon parempi nopeus |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Epävakaa Internet Connection - Cox Internet ISP | grewy29 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 0 | 1st Jun 2009 15:35 |
| Vaikea Internet ja reititin Yhteys ongelmat | mrcrazie007 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 10th Jan 2009 13:30 |
| Internet-yhteys ongelmia | opnight | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 6 | 21. Jan 2008 06:38 |
| Internet-yhteys ongelmia | jamcgee11 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 1. marraskuu 2007 03:13 |
| PC Internet-yhteys ongelmia | tjhawg | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 6 | 27th Aug 2007 20:34 |
| Thread Tools | |
| |