![]() |
|
| |||
| |||
| Right, gaat dit vrij lang zijn, maar zo kan ik het hele beeld van het probleem. Mijn internet verbinding is altijd werkte prima met mijn huidige setup, maar om wat voor reden toen ik de computer op de andere dag kon ik geen verbinding met het internet goed. (Het is meestal net verbindt zich automatisch. Mijn setup: Modem - Netgear Router - Belkin Asus M2N-SLI onboard netwerkkaart Mijn computer is direct bedraad via deze maar biedt een draadloze verbinding en printerdeling aan de andere computers in mijn huis. Ik kan verbinding maken met het internet nu, maar om dit te doen ik een Belkin Wireless G + MIMO USB-adapter gebruiken om dit te doen. Voordat u de adapter aan te sluiten Ik heb geprobeerd alles wat ik kon denken onjuist te zijn. Automatisch verkrijgen van het IP-adres, veranderde de poorten op de router en modem, alles is ingeplugd Als gevolg van geen van deze werken heb ik Windows opnieuw geïnstalleerd, zelfs als ik het zo heb genoeg van. Dit is nu leidt mij om te geloven dat het een hardware probleem en geen software gerelateerd. Ik zou het gebruik van dit netwerk adapter om permanent te verbinden maar ik krijg niet dezelfde snelheden als ik zo zou als ik bedraad. Enig idee wat het probleem zou kunnen zijn? Is het mogelijk dat een van de netwerkkabels kunnen worden beschadigd door hitte of zo? - Ik heb deze voor ongeveer een jaar. Ik denk niet dat het de router of modem beschadigd terwijl mijn internetverbinding was beneden, de andere PC's rond het huis kon nog aansluiten. Het moederbord is slechts ongeveer een maand oud dus het moet niet zo zijn, dat is beschadigd. Please help, dit is bugging me voor een paar dagen en al mijn pogingen mislukt. Ohh, en als ik probeer te repareren''''de Local Area Connection het nooit voorbij de IP-stap en vertelt me het netwerk installateur contact (wie ikzelf) Een laatste ding, heb ik het uitschakelen van de LAN-verbinding in''mijn netwerkverbindingen''voor de draadloze adapter om goed te werken. HEL P. .............alsjeblieft |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als u Windows opnieuw geïnstalleerd en zijn zeker dat u alle Moederbord Chipset drivers en Network Card drivers geïnstalleerd, dan is het klinken als een hardware probleem.
Ik denk dat dit mobo heeft dubbele LAN-poorten, Ik neem aan dat je hebt geprobeerd beide en ook geprobeerd een nieuwe RJ45 kabel. Ik denk dat een snelle oplossing zou zijn om Buya PCI Netwerkkaart voor £ 5 en gebruik dat, maar als het systeem nieuw is, kunt u het terug onder garantie plaats. Mijn Systeem: Home Bouw
|
|
| |||
| |||
| Een andere gedachte, dat je niet echt zeggen, maar als u een kabel (Virgin) verbinding, met aparte modem en router, probeert u rechtstreeks op de modem, kan dit helpen verkleinen het een beetje. |
|
| |||
| |||
| Ja, het heeft twee netwerkpoorten, die beide heb ik geprobeerd. Ik ben nog te proberen nieuwe kabels als ik hebben geen reserve, maar ik was niet zo zeker van of dit een waarschijnlijke oorzaak. Zou het nog steeds aanvaardbaar zijn om deze terug te keren naar Asus. Ik kocht het merk nieuw van Ebay, maar ik heb geen ontvangst voor, die ik neem aan dat je waarschijnlijk nodig hebt. Ik zal contact opnemen met de verkoper om te zien of hij het heeft. Uiteraard garantie is de uiteindelijke oplossing. |
|
| |||
| |||
| Probeer rechtstreeks op de modem eerste, als je met Virgin. |
|
| |||
| |||
| Ik ben met tiscali. Ik heb geprobeerd om rechtstreeks verbinding maken via de modem, die werkte, dus toen dacht ik ik moet zien of de router nu werkt het allemaal zo aangesloten weer naar binnen Dat werkte niet dus besloten om terug te gaan naar net het modem, die nu besloten dat Het heeft niet willen werken. Ik denk dat de computer gewoon moet op zoek naar de netwerkverbinding op de verkeerde plaats. Door het gebruik van de Windows Messenger live-verbinding problemen die hij gaf me fout 8007ee7. Het zegt ook dat DNS niet in staat is om IP-adressen op te lossen en er is een fout met de belangrijkste havens blijkbaar. In mijn''netwerkverbindingen''te zien zijn als ze aangesloten, maar ik krijg geen toegang tot internet. De server heeft ping met behulp van de''ping [mijn IP-adres]''commando en pakketten verstuurt en ontvangt. Ik heb gebeld tiscali en hun server is volledig operationeel. Oh, en door de manier, is mijn firewall uitgeschakeld, terwijl ik probeer uit te werken dit probleem, dus dat is niet het probleem. Any ideas? |
|
| |||
| |||
| Wanneer u verricht de bovengenoemde wijzigingen, heb je de macht van de kit, dus modem, router en de pc, vóór het onderzoek weer? ..... zo niet opnieuw te proberen .... dit is belangrijk. Ook kan het een goed idee om een reset doen op de router .... er is normaal gesproken een klein gaatje aan de achterkant, die zal instemmen met een paperclip of een soortgelijke ..... met de router ingeschakeld, houdt dit in voor 30 sec. Dit zal hem resetten naar de fabrieksinstellingen, dus alle draadloze securuty enz., moeten opnieuw worden ingevoerd. Controleer ook om te zien of er nieuwe firmware is beschikbaar voor de router, zeker als je gebruik maakt van Vista. |
|
| |||
| |||
| OK, ik heb nu gesorteerd het probleem. Ik betrad de IP-adressen voor de netto versnelling modem en de router geconfigureerd en vervolgens de instellingen in mijn browser. Ik denk dat het probleem te zijn veroorzaakt door het volgen van deze tutorial op youtube te torrenting sneller te maken. http://youtube.com/watch?v=jJwA0BFu17w Ik denk dat door dit te doen moet ik hebben gesold met mijn poorten en IP-config en zodat de computer niet kon vinden waar aan te sluiten. Kan iemand controleren of dit is waarschijnlijk de oorzaak? Als ik dit niet weer zal volgen als hij gaf me veel, veel betere snelheden |