![]() |
|
| |||
| |||
| Høyre, dette kommer til å bli ganske lang, men er slik at jeg kan gi hele bildet av problemet. Min internettforbindelse har alltid fungerte fint med mitt nåværende oppsett, men en eller annen grunn når jeg snudde datamaskinen på den andre dagen jeg ikke kunne koble til Internett. (Det vanligvis forbinder bare seg selv automatisk. Mitt oppsett: Modem - Netgear Router - Belkin Asus M2N-SLI onboard nettverkskort Datamaskinen min er direkte kablet gjennom dette, men tilbyr en trådløs tilkobling og skriverdeling til de andre datamaskinene i huset mitt. Jeg kan koble til internett nå, men å gjøre det jeg må bruke en belkin trådløs MIMO G + USB-adapter for å gjøre det. Før du bruker kortet til å koble Jeg har prøvd alt jeg kunne forestille seg å være feil. Automatisk skaffe IP-adressen, endret portene på ruteren og modemet, alt er plugget i. Som et resultat av noe av dette jobber jeg selv reinstallert windows som jeg ble så lei av det. Dette har ført meg til å tro at det er en isenkram problem og ikke programvare relaterte. Jeg vil bruke dette nettverkskortet for å koble seg permanent, men jeg får ikke samme fart som jeg ville som om jeg var kablet. Noen ideer til hva problemet kan være? Er det mulig at en av de nettverkskablene kunne bli skadet av varme eller noe? - Jeg har hatt disse i ca et år. Jeg tror ikke at det er ruteren eller modemet skadet som mens min internettforbindelse var nede, er den andre PCen rundt huset fremdeles kunne koble til. Hovedkortet er bare en måned gammel, så det bør ikke være det som er skadet. Behage hjelpe, har dette blitt avlytting meg for et par dager, og alle mine forsøk mislyktes. Ohh, og hvis jeg prøver å reparere''''Lokal tilkobling den er aldri forbi IP trinn og forteller meg å kontakte nettverket installert (som er meg) En siste ting, jeg må deaktivere den lokale tilkoblingen i''mine nettverksforbindelser''for det trådløse kortet til å fungere ordentlig. HEL P. .............vær så snill |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du har reinstallert Windows, og er sikker på at du har alle Hovedkort chipset drivere og Nettverkskort drivere installert, så det høres ut som et hardware problem.
Jeg tror dette mobo har to LAN-porter, jeg antar du har prøvd begge, og også prøvd en ny RJ45 kabel. Jeg antar en rask løsning ville være å buya PCI Nettverkskort for £ 5 og bruke den, men hvis systemet er nytt, kan du returnere det under garantien i stedet. Min System: Hjem Bygg
|
|
| |||
| |||
| En annen tanke, gjorde du ikke egentlig si, men hvis du har en kabel (Virgin) forbindelse med separat modem og ruter, kan du prøve å koble direkte til modemet, kan dette bidra smale det ned litt. |
|
| |||
| |||
| Ja, den har to nettverksporter, både som jeg har prøvd. Jeg er ennå å prøve nye kabler som jeg ikke har noe ekstra, men jeg var ikke så sikker på om dette var en sannsynlig årsak. Vil det fortsatt være akseptabelt å returnere denne til Asus. Jeg kjøpte den helt ny på Ebay, men jeg har ikke noen kvittering for det, som jeg vil anta ville du sannsynligvis trenger. Jeg skal kontakte selgeren for å se om han har det. Tydeligvis garantien er den endelige løsningen. |
|
| |||
| |||
| Prøv å koble direkte til modem først, hvis du er med Virgin. |
|
| |||
| |||
| Jeg er med Tiscali. Jeg prøvde å koble direkte på modemet, som fungerte, så da jeg tenkte jeg skulle se om ruteren er nå arbeider så plugget det inn igjen som ikke fungerte så bestemte seg for å gå tilbake til bare modem, som nå besluttet at det ville ikke fungere. Jeg tror at datamaskinen må bare være ute etter nettverkstilkoblingen på feil sted. Ved å bruke Windows Messenger Live Connection problemer den ga meg feil 8007ee7. Den sier også at DNS ikke klarer å løse IP-adresser og det er en feil med viktige havner tilsynelatende. I''mine nettverkstilkoblinger''de vises som tilkoblet, men får jeg ikke tilgang til internett. Serveren ping ved hjelp av''ping [min ip adresse]''kommandoen og sender og mottar pakker. Jeg har ringt Tiscali og deres server er fullt operativt. Oh, og forresten er min brannmur deaktivert mens jeg prøver å regne ut dette problemet, så det er ikke problemet. Noen ideer? |
|
| |||
| |||
| Når du har utført endringene ovenfor, fikk du slå alle kit, dvs. modem, ruter og PC, før du tester igjen? ..... hvis ikke prøv igjen .... dette er viktig. Dessuten kan det være lurt å gjøre en reset på ruteren .... Det er normalt et lite hull på baksiden, som vil godta en binders eller lignende ..... med ruteren startes opp, holder dette i 30 sekunder. Dette vil tilbakestille den til fabrikkinnstillingene, slik at andre trådløse securuty osv., må legges inn på nytt. Kontroller også å se om noen ny firmware er tilgjengelig for Router, særlig hvis du bruker Vista. |
|
| |||
| |||
| OK, jeg har nå sortert problemet. Jeg bare inn IP-adresser for netto utstyr modemet og ruteren og konfigurert innstillingene i nettleseren min. Jeg tror problemet å ha blitt forårsaket ved å følge denne opplæringen på youtube for å gjøre torrenting raskere. http://youtube.com/watch?v=jJwA0BFu17w Jeg tror ved å gjøre det jeg må ha rotet rundt med mitt porter og ip config og så maskinen kunne ikke finne hvor du skal koble til. Kan noen bekrefte at dette er den sannsynlige årsaken? Hvis ikke skal jeg følge dette igjen da det ga meg mye bedre hastigheter |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Ustabil internett - Cox Internett ISP | grewy29 | Nettverk, modem og VoIP | 0 | 1 juni 2009 15:35 |
| Alvorlig Internett og ruter tilkoblingsproblemer | mrcrazie007 | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 10 januar 2009 13:30 |
| Internett problemer | opnight | Nettverk, modem og VoIP | 6 | 21 januar 2008 06:38 |
| Internett problemer | jamcgee11 | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 1 november 2007 03:13 |
| PC internett problemer | tjhawg | Nettverk, modem og VoIP | 6 | 27 august 2007 20:34 |
| Thread Tools | |
| |