vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Verkottuminen, Modeemit & VoIP

Register

Local Area Connection-kuvaketta ei ole nähty

Reply

Thread Tools
Old 24 joulukuu 2007, 21:45
Jäsen

Default Local Area Connection-kuvaketta ei ole nähty

Tarvitsen apua. Juuri asennettu Windows XP Pro: n Service Pack 2-version ja Internet ei toimi. Kun verkkoyhteyksiä ei ole kuvakkeet. Ei edes minun Local Area Connection. Pistokkeesta, että internet on ja se on vihreä, ja se toimii VISTA juuri ole Windows XP: n jostain syystä. Kaikki apu olisi tervetullutta.

Kiitos.
Old 24 joulukuu 2007, 23:18
Sin
Jäsen

Quote:
Originally Posted by Chain2r View Post
Tarvitsen apua. Juuri asennettu Windows XP Pro: n Service Pack 2-version ja Internet ei toimi. Kun verkkoyhteyksiä ei ole kuvakkeet. Ei edes minun Local Area Connection. Pistokkeesta, että internet on ja se on vihreä, ja se toimii VISTA juuri ole Windows XP: n jostain syystä. Kaikki apu olisi tervetullutta.

Kiitos.
Siirry laitteen hallinta: Oikeus-Click "Oma tietokone" ja valitse Laitehallinta, katso, onko keltainen kysymysmerkki merkit, ja katso, jos on yksi verkkokortin. Joka tapauksessa, sinun täytyy asentaa ajureita. Jos et voi käyttää Internetiä, sinun täytyy tietää, mikä verkkokortti käytät, ja mene valmistajien verkkosivuilla ja ladata ja asentaa ohjaimia. Tämä pitäisi toimia.
Old 25 joulukuu 2007, 01:02
Jäsen

ah kiitos vastauksesta. Olen niin tyhmä, veljeni tuli kotiin (joka on rakennettu minun tietokone) ja kertoi minulle, että minun on otettava CD joka tuli emolevyn ja nyt kaikki toimii kuten charm:) Kai se tuli kaikkiin kuljettajiin ja tällaista.

Kiitos Sin, olet saanut minut oikealla tiellä
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Tarvitsetko Local Area Network Driver Sony Vaio luisvm67 Verkottuminen, Modeemit & VoIP 1 14th Jun 2009 10:37
Auto.Renamed kuten Lähiverkkoyhteyden # 2 Maxpc Verkottuminen, Modeemit & VoIP 0 7th Jun 2009 13:02
Muuttaminen IE pikakuvakkeen kuvaketta Web shortcut icon bristolspark Web-selaimet ja FTP Clients 10 12. lokakuu 2008 12:25
Internet-yhteyden kuvake auta. omidahomi712 Windows-käyttöjärjestelmät 3 20. toukokuuta 2008 00:37
Paikallinen yhteys viestin I dont ymmärrä? cozroz Verkottuminen, Modeemit & VoIP 3 30 Dec 2007 13:07
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.