![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Tarvitsen apua. Juuri asennettu Windows XP Pro: n Service Pack 2-version ja Internet ei toimi. Kun verkkoyhteyksiä ei ole kuvakkeet. Ei edes minun Local Area Connection. Pistokkeesta, että internet on ja se on vihreä, ja se toimii VISTA juuri ole Windows XP: n jostain syystä. Kaikki apu olisi tervetullutta. Kiitos. |
|
| |||
| |||
| Quote:
|
|
| |||
| |||
| ah kiitos vastauksesta. Olen niin tyhmä, veljeni tuli kotiin (joka on rakennettu minun tietokone) ja kertoi minulle, että minun on otettava CD joka tuli emolevyn ja nyt kaikki toimii kuten charm:) Kai se tuli kaikkiin kuljettajiin ja tällaista. Kiitos Sin, olet saanut minut oikealla tiellä |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Tarvitsetko Local Area Network Driver Sony Vaio | luisvm67 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 14th Jun 2009 10:37 |
| Auto.Renamed kuten Lähiverkkoyhteyden # 2 | Maxpc | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 0 | 7th Jun 2009 13:02 |
| Muuttaminen IE pikakuvakkeen kuvaketta Web shortcut icon | bristolspark | Web-selaimet ja FTP Clients | 10 | 12. lokakuu 2008 12:25 |
| Internet-yhteyden kuvake auta. | omidahomi712 | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 20. toukokuuta 2008 00:37 |
| Paikallinen yhteys viestin I dont ymmärrä? | cozroz | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 3 | 30 Dec 2007 13:07 |
| Thread Tools | |
| |