mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Netwerken, modems & VoIP

Register

Local Area Connection pictogram niet gezien

Reply

Thread Tools
Old 24 december 2007, 21:45
Lid Fractie

Default Local Area Connection pictogram niet gezien

Ik heb hulp nodig. Alleen de installatie van Windows XP Pro: Service Pack 2 Edition en mijn internet werkt niet. In het netwerk van verbindingen is er geen pictogrammen. Niet eens mijn Local Area Connection. De stekker aan het internet is in en groen is, en het werkt in Vista gewoon niet in Windows XP om een of andere reden. Alle hulp wordt zeer gewaardeerd.

Bedankt.
Old 24 december 2007, 23:18
Sin
Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chain2r View Post
Ik heb hulp nodig. Alleen de installatie van Windows XP Pro: Service Pack 2 Edition en mijn internet werkt niet. In het netwerk van verbindingen is er geen pictogrammen. Niet eens mijn Local Area Connection. De stekker aan het internet is in en groen is, en het werkt in Vista gewoon niet in Windows XP om een of andere reden. Alle hulp wordt zeer gewaardeerd.

Bedankt.
Ga naar uw apparaat manager: Klik met de rechtermuisknop op 'Deze computer' en selecteer Apparaatbeheer, vervolgens kijken of er een geel vraagteken merken, en kijken of er een voor je netwerkkaart. Hoe dan ook, moet je je voor het installeren van de drivers. Als u geen toegang tot het internet, moet u weten welke netwerkkaart die u gebruikt, en ga naar de fabrikanten website en download en installeer de drivers. Dit zou moeten werken.
Old 25 december 2007, 01:02
Lid Fractie

ah bedankt voor het antwoord. Ik ben zo stom, mijn broer thuis kwam (die gebouwd mijn computer) en vertelde me dat ik nodig heb om de cd die bij het moederbord, en nu alles werkt als een charme:) Ik denk dat het kwam met alle drivers en dergelijke.

Dankzij Sin, je bracht me op het juiste spoor
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Noodzaak Local Area Network Driver voor Sony Vaio luisvm67 Netwerken, modems & VoIP 1 14 jun 2009 10:37
Auto.Renamed zoals LAN-verbinding # 2 Maxpc Netwerken, modems & VoIP 0 De 7 juni 2009 13:02
Veranderende IE snelkoppeling pictogram naar website snelkoppeling pictogram bristolspark Web Browsers & FTP Clients 10 12 okt 2008 12:25
Internet aansluiting pictogram help. omidahomi712 Windows besturingssystemen 3 20 mei 2008 00:37
Lokale verbinding bericht I dont begrijpen? cozroz Netwerken, modems & VoIP 3 30 dec 2007 13:07
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.