mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Nettverk, modem og VoIP

Register

Lokal tilkobling ikonet ikke sett

Reply

Thread Tools
Old 24 Dec 2007, 21:45
Medlem Group

Default Lokal tilkobling ikonet ikke sett

Jeg trenger hjelp. Bare installerte Windows XP Pro: Service Pack 2 Edition og mine internett fungerer ikke. I nettverkstilkoblinger er det ingen ikoner. Ikke engang i min Lokal tilkobling. Pluggen til Internett er i og grønt, og det fungerer i Vista bare ikke i Windows XP eller annen grunn. Eventuelle hjelpe ville være verdsatt.

Takk.
Old 24 Dec 2007, 23:18
Sin
Medlem Group

Sitat:
Originally Posted by Chain2r View Post
Jeg trenger hjelp. Bare installerte Windows XP Pro: Service Pack 2 Edition og mine internett fungerer ikke. I nettverkstilkoblinger er det ingen ikoner. Ikke engang i min Lokal tilkobling. Pluggen til Internett er i og grønt, og det fungerer i Vista bare ikke i Windows XP eller annen grunn. Eventuelle hjelpe ville være verdsatt.

Takk.
Gå til Enhetsbehandling: Høyreklikk på "Min datamaskin" og velg Enhetsbehandling, og deretter se om det er noen gule spørsmålstegn, og se om det er en for nettverket kortet. Uansett må du installere driverne. Hvis du ikke kan få tilgang til Internett, må du vite hvilket nettverkskort du bruker, og gå til produsentens hjemmeside og laste ned og installere drivere. Dette bør fungere.
Old 25 Dec 2007, 01:02
Medlem Group

ah takk for svaret. Jeg er så dum, broren min kom hjem (som bygde min datamaskin) og fortalte meg at jeg må sette i CDen som fulgte med hovedkortet og nå alt arbeider like en ynde:) Jeg tror det kom med alle drivere og slikt.

Takk Sin du førte meg på rett spor
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Trenger Local Area Network Driver for Sony Vaio luisvm67 Nettverk, modem og VoIP 1 14 juni 2009 10:37
Auto.Renamed liker Lokal tilkobling # 2 Maxpc Nettverk, modem og VoIP 0 7 juni 2009 13:02
Endre IE snarveisikonet for webområdeavkastning snarveisikonet bristolspark Nettlesere & FTP Clients 10 12 oktober 2008 12:25
Internett ikonet behage hjelpe. omidahomi712 Windows-operativsystemer 3 20 mai 2008 00:37
Lokal tilkobling melding jeg dont understand? cozroz Nettverk, modem og VoIP 3 30 desember 2007 13:07
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.