![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jag behöver hjälp. Precis installerat Windows XP Pro: Service Pack 2 Edition och mitt internet inte fungerar. I nätverksanslutningar finns det inga ikoner. Inte ens min Anslutning till lokalt nätverk. Kontakten till internet och är grön, och det fungerar i Vista helt enkelt inte i Windows XP av någon anledning. Någon hjälp skulle vara mycket uppskattat. Tack. |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| ah tack för svaret. Jag är så dum, min bror kom hem (som byggde min dator) och sa att jag måste sätta i CD som medföljde moderkortet och nu allt fungerar som en charm:) Jag antar att det kom med alla drivrutiner och sådant. Tack Synd, du fick mig på rätt spår |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Behöver Local Area Network Driver Sony Vaio | luisvm67 | Nätverk, Modem & VoIP | 1 | 14 juni 2009 10:37 |
| Auto.Renamed gillar Anslutning till lokalt nätverk # 2 | Maxpc | Nätverk, Modem & VoIP | 0 | 7 juni 2009 13:02 |
| Ändra IE genvägsikonen till webbplats genvägsikonen | bristolspark | Webbläsare & FTP Klienter | 10 | 12 oktober 2008 12:25 |
| Internet-anslutning ikonen vänligen hjälp. | omidahomi712 | Windows-operativsystem | 3 | 20 maj 2008 00:37 |
| Anslutning till lokalt nätverk budskap jag dont förstå? | cozroz | Nätverk, Modem & VoIP | 3 | 30 december 2007 13:07 |
| Thread Tools | |
| |