![]() |
|
| |||
| |||
| Kære Alle, Første gang, så vær blid med mig. Jeg har for nylig købt min datter en laptop til universitetet - Sony Vaio VGN-FZ18M kører vista trådløs aktiveret. Shes øjeblikket venter på hende internetforbindelse i hendes haller til ophold, men i mellemtiden har været i stand til at forbinde til internettet via biblioteket og også tro det eller ej hendes lokale macdonalds. Hun højre klikker på to computere på proceslinjen, og klik på Tilslut. En Internet Explorer-vindue popper op og hun indtaster adgangskoden, og shes tilsluttet. Det har fungeret perfekt, indtil et par dage siden. Nu, da hun forsøger at forbinde de Internet Explorer-vindue ikke springer op, så hun ikke kan oprette forbindelse (i normal tilstand). Hvad gør det mærkelige er, hvis hun går i fejlsikret tilstand, det virker - Internet Explorer popper op og hun kan slutte. Enhver hjælp ville være meget værdsat Simon |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg er ikke sikker på jeg forstår.
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Et par spørgsmål om Logon i Windows ... | Davida50000 | Windows-operativsystemer | 1 | 27 September 2009 11:19 |
| Rettigheder på Netværk Andel til server ikke opholder sig, når du logger ud og ind igen | flamefrenzy56 | Windows-operativsystemer | 0 | 18 august 2009 06:13 |
| Tips til Blive I-Phone logge på Wi-Fi netværk hurtigere? | alexdude | Laptops, Mobiles & PDA'er | 0 | 10. maj 2009 17:38 |
| Windows PC Logføring Off Automatically | tinkerbell | General Software Chat | 7 | 3 februar 2009 04:40 |
| Når Logføring på ...... | rbscooby | Windows-operativsystemer | 44 | 24th Apr 2008 09:28 |
| Thread Tools | |
| |