![]() |
|
| |||
| |||
| Dear All, Eerste keer dus zachtjes met mij. Ik heb onlangs kocht mijn dochter een laptop voor universitaire - Sony VAIO VGN-FZ18M draait vista draadloze ingeschakeld. Shes momenteel te wachten op haar internetaansluiting in haar hallen van vestiging, maar in de tussentijd is in staat om verbinding te maken met het internet via de bibliotheek en ook geloof het of niet haar plaatselijke MacDonalds. Ze rechts klikt op de twee computers op de taakbalk en klik op Connect. Een Internet Explorer-venster verschijnt en ze voert het wachtwoord in en shes aangesloten. Dit werkte perfect tot een paar dagen geleden. Nu probeert ze bij het aansluiten van de Internet Explorer-venster is niet van pop-up, zodat ze geen verbinding kan maken (in de normale modus). Wat maakt het vreemd is als ze gaat in de veilige modus werkt het - de internet explorer opduikt en ze kan aansluiten. Alle hulp wordt zeer gewaardeerd Simon |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik ben niet zeker of ik begrijp het.