![]() |
|
| |||
| |||
| Dear all, Første gang, så vær forsiktig med meg. Jeg har nylig kjøpt min datter en bærbar på universitetet - Sony Vaio VGN-FZ18M kjører vista trådløs aktivert. Shes øyeblikket venter på henne internettforbindelse i hennes halls of residence, men i mellomtiden har vært i stand til å koble til internett gjennom biblioteket, og tro det eller ei hennes lokale macdonalds. Hun høyre klikk de to datamaskinene på oppgavelinjen og klikk på Connect. En Internet Explorer-vindu åpnes og hun går inn passordet og shes tilkoblet. Dette har fungert perfekt til et par dager siden. Nå når hun prøver å koble til Internet Explorer-vinduet ikke dukker opp så hun ikke kan koble (i normal modus). Hva gjør det merkelige er at hun går inn i sikker modus fungerer - Internet Explorer kommer opp og hun kan koble. Eventuelle hjelpe ville være verdsatt Simon |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg er ikke sikker jeg forstår.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Noen få spørsmål om Logge på Windows ... | Davida50000 | Windows-operativsystemer | 1 | 27 september 2009 11:19 |
| Rettigheter på Nettverk Aksje til Server ikke Staying når du logger av og på | flamefrenzy56 | Windows-operativsystemer | 0 | 18 august 2009 06:13 |
| Tips til Get I-Phone Logging på Wi-Fi-nettverket raskere? | alexdude | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 0 | 10 mai 2009 17:38 |
| Windows PC Logging av automatisk | tinkerbell | General Software Chat | 7 | 3 februar 2009 04:40 |
| Når du logger på ...... | rbscooby | Windows-operativsystemer | 44 | 24 april 2008 09:28 |
| Thread Tools | |
| |