mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Nettverk, modem og VoIP

Register

Logging på problemet

Reply

Thread Tools
Old 11 oktober 2007, 02:18
New Member Group

Default Logging på problemet

Dear all,
Første gang, så vær forsiktig med meg. Jeg har nylig kjøpt min datter en bærbar på universitetet - Sony Vaio VGN-FZ18M kjører vista trådløs aktivert. Shes øyeblikket venter på henne internettforbindelse i hennes halls of residence, men i mellomtiden har vært i stand til å koble til internett gjennom biblioteket, og tro det eller ei hennes lokale macdonalds. Hun høyre klikk de to datamaskinene på oppgavelinjen og klikk på Connect. En Internet Explorer-vindu åpnes og hun går inn passordet og shes tilkoblet. Dette har fungert perfekt til et par dager siden. Nå når hun prøver å koble til Internet Explorer-vinduet ikke dukker opp så hun ikke kan koble (i normal modus). Hva gjør det merkelige er at hun går inn i sikker modus fungerer - Internet Explorer kommer opp og hun kan koble. Eventuelle hjelpe ville være verdsatt Simon
Old 11 oktober 2007, 02:31
Administrator Group

Default Logging på problemet

Jeg er ikke sikker jeg forstår.

Hvis du vil koble til et trådløst nettverk du åpner nettverkstilkobling og søke etter tilgjengelige nettverk.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Noen få spørsmål om Logge på Windows ... Davida50000 Windows-operativsystemer 1 27 september 2009 11:19
Rettigheter på Nettverk Aksje til Server ikke Staying når du logger av og på flamefrenzy56 Windows-operativsystemer 0 18 august 2009 06:13
Tips til Get I-Phone Logging på Wi-Fi-nettverket raskere? alexdude Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 0 10 mai 2009 17:38
Windows PC Logging av automatisk tinkerbell General Software Chat 7 3 februar 2009 04:40
Når du logger på ...... rbscooby Windows-operativsystemer 44 24 april 2008 09:28
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.