![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har anlagt RJ45 Cat 5 stik og im virkelig tilfreds med det:)
Nu er jeg nødt til at købe Cat 5 kabler (helst ikke med stik), fordi jeg vil prøve at gøre dem. Jeg ved, jeg har prøve disse på college, og det er udfordrende og interessant for mig! Mit system: Asus A7J Laptop
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du skal blot købe en rulle Cat5e kabel. Min sædvanlige kilde: http://www.screwfix.com/prods/10218/...50M-Beige-Reel Jeg er holdt op med at gøre mit eget plaster fører nu, fordi jeg har fundet en fyr på eBay, der vil gøre dem i ca 30p for en 1 meter kabel. Dum billig Du kan ikke købe ting for.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Glem ikke at du også har brug for kreppe værktøj.
| |||
| |||
| Ja, jeg tror Belkin er den bedste, eller som er det bedste crimpning værktøj? |
|
| |||
| |||
| Jeg vil gerne have et kig i Maplin tirsdag |
|
| |||
| |||
| Ikke vidste Belkin gjort krympe værktøjer. Den cheapie dem crap at være ærlig, bedste for at få en ordentlig en, men som vil sætte dig tilbage 20 quid. Penge givet godt ud IMO. Det man ser OK
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hvor kan man købe 6 Pin PCIe / PCI-E Cables? | carpious | Cases & Strømforsyninger | 10 | 21. aug 2009 16:46 |
| Need Help Guys! Formentlig Easy Fix-en kende skærmkablerne? | marsh342 | Grafikkort & Monitors | 6 | 10 juli 2009 16:26 |
| ATA kabler - Maxtor Diamondmax plus 9, 120GB ATA/133 | buzzby1080 | Drives & flytbare medier | 2 | 2 marts 2009 07:34 |
| DVI kabler | thingie2 | Grafikkort & Monitors | 4 | 26. maj 2008 09:44 |
| DVI kabler? | goldeneye | General Hardware Chat | 4 | 4 april 2007 06:02 |
| Thread Tools | |
| |