![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har brakt RJ45 Cat 5 kontakter og im veldig fornøyd med den:)
Jeg må kjøpe Cat 5 kabler (fortrinnsvis ikke med connectors) fordi jeg vil prøve å lage dem. Jeg vet jeg har prøve disse på universitetet, og det er utfordrende og interessant for meg! Min System: Asus A7J Laptop
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du må bare kjøpe en rull med Cat5e kabel. Min vanlig kilde: http://www.screwfix.com/prods/10218/...50M-Beige-Reel Jeg har sluttet å lage min egen lapp fører nå fordi jeg har funnet en balanse på eBay som vil gjøre dem i ca 30p for en 1 meter kabel. Dum billig Du kan ikke kjøpe ting for det.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ikke glem du trenger også CRIMP verktøyet.
| |||
| |||
| Ja, jeg tror Belkin er den beste, eller som er den beste crimping verktøyet? |
|
| |||
| |||
| Jeg tar en titt i Maplin tirsdag |
|
| |||
| |||
| Visste ikke Belkin gjort CRIMP verktøy. Den cheapie de crap å være ærlig, best å få en skikkelig en, men som vil sette deg tilbake 20 pund. Pengene vel brukt IMO. Dette ser OK
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Forhandlere 6 Pin PCIe / PCI-E Kabler? | carpious | Bærevesker & Strømforsyning | 10 | 21 august 2009 16:46 |
| Trenger du hjelp Gutter! Sannsynligvis Easy Fix-noen Know Monitor Kabler? | marsh342 | Kabinetter & Skjermer | 6 | 10 juli 2009 16:26 |
| ATA kabler - Maxtor Diamondmax pluss 9, 120GB ATA/133 | buzzby1080 | Drivere og flyttbare medier | 2 | 2 mars 2009 07:34 |
| DVI kabler | thingie2 | Kabinetter & Skjermer | 4 | 26 mai 2008 09:44 |
| DVI-kabler? | Goldeneye | General Hardware Chat | 4 | 4 april 2007 06:02 |
| Thread Tools | |
| |