mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Networking, Modemer & VoIP

Register

Modem (COM4) i brug af Ukendt Software / enhed)

Reply

Thread Tools
Old 4. juli 2009, 10:18
Medlem Gruppen

Default Modem (COM4) i brug af Ukendt Software / enhed)

Jeg har taget ud af stikket modemmet fra telefonlinje for at sikre, at telefonen ikke bruger den, og den stadig siger sin i brug af noget andet på computeren.

Vi bruger modem til at oprette forbindelse direkte til banken tegner sig for en virksomhed.

Når vi bruger software til at oprette forbindelse til den bank, der står det cant fordi COM4 enheden er i brug, når jeg forsøger at bruge hyper terminal det siger også, at det er i brug for noget andet på computeren.

Er der et stykke software eller noget jeg kan gøre i kommandoprompten for at forsøge at finde ud af, hvad der er ved hjælp af modem, fordi jeg har ingen idé om hvad det overhovedet. Jeg ønsker bare, hvad der er at bruge det til at holde op med at bruge det haha.

Al hjælp er meget værdsat.

Tak.

David.
Old 12 juli 2009, 12:09
Medlem Gruppen

Kan vi få lidt mere info please??
Old 12 juli 2009, 12:09
Administrator Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af simon1990 View Post
Kan vi få lidt mere info please??
Sandsynligvis ville hjælpe, hvis du var mere specifik ...

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Audio / Modem Device om High Definition Audio Bus? Mully D General Hardware Chat 10 5 juli 2008 14:19
Ukendt PCI Enhedstype user1987 Multimedia & Codecs 17 29 marts 2008 09:37
Tilslutning kabelforbundet modem til trådløse acces point / modem? Hjælp venligst DKOli Networking, Modemer & VoIP 1 26th Dec 2007 08:51
USB-flashdrev ukendt enhed bongahead Drives & flytbare medier 6 30 marts 2007 22:26
Modem problem - DSL-modem siger trådløse og lyset er ikke aktiveret miozaosder General Hardware Chat 2 18 marts 2007 08:11
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.