![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik heb het modem losgekoppeld van de telefoonlijn om ervoor te zorgen dat de telefoon niet gebruiken, en dan nog zegt dat haar in gebruik is door iets anders op de computer. We maken gebruik van de modem aan te sluiten rechtstreeks aan de bank is goed voor een bedrijf. Als we gebruik maken van de software om verbinding te maken met de bank, hij zegt dat cant omdat de COM4 apparaat in gebruik is, wanneer ik probeer te gebruiken hyper terminal ook zegt dat hij in gebruik is door iets anders op de computer. Is er een stukje software en alles wat ik kan doen in de opdrachtprompt om te proberen te achterhalen wat er met behulp van de modem, want ik heb geen idee wat het is op alle. Ik wil gewoon wat te gebruiken om te stoppen met het gebruik ervan haha. Alle hulp wordt zeer gewaardeerd. Bedankt. David. |
|
| |||
| |||
| kunnen we een beetje meer info aub? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Zou waarschijnlijk helpen als je meer specifieke ...
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Audio / Modem Device on High Definition Audio Bus? | Mully D | Algemeen Hardware Chat | 10 | De 5 juli 2008 14:19 |
| Onbekend PCI Device | user1987 | Multimedia & Codecs | 17 | 29 mrt 2008 09:37 |
| Aansluiten bedrade modem wireless acces point / modem? Help alstublieft | DKOli | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 26 dec 2007 08:51 |
| USB flash drive onbekend apparaat | bongahead | Drives & Removable Media | 6 | 30 mrt 2007 22:26 |
| Modem probleem - DSL-modem zegt draadloze en het licht niet is ingeschakeld | miozaosder | Algemeen Hardware Chat | 2 | 18 mrt 2007 08:11 |
| Thread Tools | |
| |