![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jag har Unplugged modemet från telefonlinjen för att se till att telefonen inte använder den, och ändå säger de används av något annat på datorn. Vi använder modem för att ansluta direkt till bankkonton för ett företag. När vi använda programvaran för att ansluta till banken, det säger sig cant eftersom COM4 enheten är i bruk, när jag försöker använda Hyper terminal det säger också att den används av något annat på datorn. Finns det någon mjukvara eller något jag kan göra i kommandotolken för att försöka lista ut vad som kan använda modemet, för jag har ingen aning om vad det är alls. Jag vill bara att allt som används för att sluta använda den haha. All hjälp är mycket uppskattad. Tack. David. |
|
| |||
| |||
| Kan vi få lite mer info tack?? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Skulle nog hjälpa om du har mer specifika ...
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Audio / modemenhet på High Definition Audio Bus? | Mully D | General Hardware Chat | 10 | 5 juli 2008 14:19 |
| Okänt PCI Device | user1987 | Multimedia & Codecs | 17 | 29 mars 2008 09:37 |
| Ansluta kabelanslutet modem för trådlös anslutning punkt / modem? Hjälp snälla | DKOli | Nätverk, Modem & VoIP | 1 | 26 december 2007 08:51 |
| USB flash-enhet okänd enhet | bongahead | Drives & Removable Media | 6 | 30 mars 2007 22:26 |
| Modem problem - DSL-modem, säger trådlösa och ljuset inte är aktiverat | miozaosder | General Hardware Chat | 2 | 18 mars 2007 08:11 |
| Thread Tools | |
| |