![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi All, Tässä on ongelma Minulla: tietokone on äskettäin siirretty ulos laajentamista, kun tutkimus on sisustettu. Se on kaikki 15 vauhti on NETGEAR DG834PN. Kuitenkin langaton signaali tippaa noin 5m poissa tietokoneelta, mutta on hienoa että toisessa päässä talon yläkerrassa. Mitään ehdotuksia siitä, mitä voin tehdä? Siirtäminen PC ei todellakaan ole vaihtoehto, eikä pitää WiFi kortti luokkaa kuin se on olevan ruokapöytä! Luulen että reititin tarvitsee parantamista, ja mahdollisesti kortin samoin? Monet kiitokset. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Paras valikoima Olen nähnyt on ja Belkin N-tai N1-reitittimiä ja vastaavia kortteja turvallisuus pois, ei mitään koskettaa niitä IMO.
| |||
| |||
| hmmm ... Belkin Haluan mieluummin pitää turvallisuutta, ilmeisistä syistä. Minulla on NAS tärkeitä backups päälle, niin en todellakaan halua käyttää ulkopuolelta siihen. |
|
| |||
| |||
| Hyvin ne toimivat vain kauniita kanssa turvallisuutta. Edelleen paras olen käyttänyt. Olin vain muistuttaa langaton valikoima saa paljon paremmin turvallisuus pois. Yksi asia on muistaa, jos voit vain liittää siihen miten joku ulkopuolella menossa. |
|
| |||
| |||
| Kyllä, näen, mitä sanovat. Mielestäni yleinen, ei tule olemaan paljon mahdollisuuksia pääsee ulos puolella. Todennäköisesti mennä Netgear kerran - Olen nähnyt bundle tarjouksia. |
|
| |||
| |||
| Toinen asia on turvallisuus on todella helppo kiertää, jos tiedät miten. |
|
| |||
| |||
| Tämä pätee kaikkeen. Jos teet on vaikea riitä, hakkerit eivät vaivaudu ja siirtyä helpompi kohdistaa. Ilmeisin toimenpide on muuttumassa reitittimen salasanan, kun verkko on turvattu. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Atlantin BB-modeemi + DLink Router | Anyhoo | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 0 | 2. Jun 2009 12:52 |
| Ongelmia minun Router-ja DSL-modeemi | Wormicyd | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 5. toukokuuta 2008 05:37 |
| Modem & Router OHJE pls | Thunderer | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 12 | 30 Jan 2008 05:02 |
| Reititin ja modeemi tarvitsevat apua | trayde | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 9 | 7. Lokakuu 2007 17:24 |
| Modeemi / reititin - Zyxel 54Mbps Wireless ADSL2 + Modem / Router + USB-sovitin | pilailu | Rautatavaran Chat | 1 | 5. Lokakuu 2006 05:38 |
| Thread Tools | |
| |