![]() |
|
| |||
| |||
| Hi All, Hier is het probleem dat ik heb: de computer is onlangs verhuisd naar de uitbreiding, terwijl het onderzoek is ingericht. Het is allemaal van 15 tempo uit een NETGEAR DG834PN. Echter, het draadloze signaal druppels ongeveer 5m afstand van de computer, maar is goed aan de andere kant van het huis boven. Eventuele suggesties wat ik kan doen? Verplaatsen van de pc is niet echt een optie, noch is het bijhouden van de WiFi kaart in bereik als het moet op de eettafel! Ik denk dat de router moet upgraden, en eventueel de kaart als goed? Many thanks. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De beste bereik ik heb gezien is met Belkin N of N1, routers en bijpassende kaarten met zekerheid af, niets raakt hen IMO.
| |||
| |||
| hmmm ... Belkin Ik liever houden op de veiligheid voor de hand liggende redenen. Ik heb een NAS met belangrijke back-ups op, zodat ik echt niet willen dat de toegang van buitenaf op. |
|
| |||
| |||
| Nou ze werken prima met zekerheid op. Nog steeds de beste die ik ooit heb gebruikt. Ik was alleen maar erop te wijzen draadloze bereik krijgt veel beter met zekerheid uit te schakelen. Een ding om te onthouden is als je alleen kan alleen verbinding te maken met hoe iemand buiten gaan. |
|
| |||
| |||
| Ja, ik zie wat je bedoelt. Ik denk dat over het geheel genomen, er zal niet veel kans van toegang van de zijkant. Waarschijnlijk ga met Netgear opnieuw - ik heb gezien bundel biedt. |
|
| |||
| |||
| De andere is de zekerheid is eigenlijk eenvoudig te omzeilen als je weet hoe. |
|
| |||
| |||
| Dat geldt voor alles. Als u het moeilijk genoeg is, de hackers niet de moeite en zal overgaan tot een gemakkelijker doelwit. De meest voor de hand liggende maatregel is het wijzigen van de router wachtwoord zodra het netwerk is beveiligd. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Atlantische BB + DLink modem-router | Hoe dan ook | Netwerken, modems & VoIP | 0 | De 2 juni 2009 12:52 |
| Problemen met mijn router en DSL-modem | Wormicyd | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 5 mei 2008 05:37 |
| Modem & Router HELP pls | Donderaar | Netwerken, modems & VoIP | 12 | 30 Jan 2008 05:02 |
| Router en modem heb hulp nodig | trayde | Netwerken, modems & VoIP | 9 | 7th Oct 2007 17:24 |
| Modem / router - Zyxel 54Mbps Wireless ADSL2 + Modem / Router + USB Adapter | scherts | Algemeen Hardware Chat | 1 | 5 okt 2006 05:38 |
| Thread Tools | |
| |