mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Nettverk, modem og VoIP

Register

Modem / Router Med beste utvalg

Reply

Thread Tools
Old 27 mai 2008, 13:00
Medlem Group

Hei Alle,

Her er problemet jeg har: maskinen ble nylig flyttet ut til forlengelse mens studien er dekorert. Det er hele 15 skritt fra en NETGEAR DG834PN.

Men det trådløse signalet faller om 5m borte fra datamaskinen, men er bra i den andre enden av huset oppe.

Noen forslag til hva jeg kan gjøre? Moving PCen er egentlig ikke et alternativ, eller holder det WiFi kortet i serien som har det å være på den spisebord!

Jeg antar ruteren trenger oppgradering, og muligens kortet også?

Many thanks.
Old 27 mai 2008, 13:28
Administrator Group

Den beste serien jeg har sett er med Belkin N eller N1 rutere og målrettet kort med sikkerhet av, ingenting berører dem IMO.

Hvis komfortabel dermed deaktivere sikkerhet på utstyr, rekkevidde øker ganske mye i de fleste tilfeller.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 27 mai 2008, 13:39
Medlem Group

hmmm ... Belkin

Jeg foretrekker å holde sikkerheten på, for åpenbare grunner. Jeg har en NAS med viktige sikkerhetskopier på, så jeg virkelig ikke vil ha tilgang til fra utsiden til det.
Old 27 mai 2008, 14:48
Administrator Group

Godt de fungerer helt fint med sikkerhet på. Fortsatt det beste jeg har brukt.

Jeg var bare å peke på trådløse rekkevidden blir mye bedre med sikkerhet av.

En ting å huske er at du kan bare koble til det hvordan noen utenfor skal.
Old 1 juni 2008, 04:23
Medlem Group

Ja, jeg ser hva du sier. Jeg tror overordnede, er det ikke kommer til å være mye sjanse til å få tilgang til fra seg siden.
Sannsynligvis gå med Netgear igjen - jeg har sett bunt tilbud.
Old 1 juni 2008, 13:23
Administrator Group

Den andre tingen er sikkerheten faktisk er lett å komme rundt hvis du vet hvordan.
Old 2 juni 2008, 11:56
Medlem Group

Det gjelder alt. Hvis du gjør det vanskelig nok, for hackere vil ikke plage og vil gå videre til et enklere mål.

Den mest åpenbare tiltaket er i endring ruteren passord når nettverket er sikret.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.