![]() |
|
| |||
| |||
| Hei Alle, Her er problemet jeg har: maskinen ble nylig flyttet ut til forlengelse mens studien er dekorert. Det er hele 15 skritt fra en NETGEAR DG834PN. Men det trådløse signalet faller om 5m borte fra datamaskinen, men er bra i den andre enden av huset oppe. Noen forslag til hva jeg kan gjøre? Moving PCen er egentlig ikke et alternativ, eller holder det WiFi kortet i serien som har det å være på den spisebord! Jeg antar ruteren trenger oppgradering, og muligens kortet også? Many thanks. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Den beste serien jeg har sett er med Belkin N eller N1 rutere og målrettet kort med sikkerhet av, ingenting berører dem IMO.
| |||
| |||
| hmmm ... Belkin Jeg foretrekker å holde sikkerheten på, for åpenbare grunner. Jeg har en NAS med viktige sikkerhetskopier på, så jeg virkelig ikke vil ha tilgang til fra utsiden til det. |
|
| |||
| |||
| Godt de fungerer helt fint med sikkerhet på. Fortsatt det beste jeg har brukt. Jeg var bare å peke på trådløse rekkevidden blir mye bedre med sikkerhet av. En ting å huske er at du kan bare koble til det hvordan noen utenfor skal. |
|
| |||
| |||
| Ja, jeg ser hva du sier. Jeg tror overordnede, er det ikke kommer til å være mye sjanse til å få tilgang til fra seg siden. Sannsynligvis gå med Netgear igjen - jeg har sett bunt tilbud. |
|
| |||
| |||
| Den andre tingen er sikkerheten faktisk er lett å komme rundt hvis du vet hvordan. |
|
| |||
| |||
| Det gjelder alt. Hvis du gjør det vanskelig nok, for hackere vil ikke plage og vil gå videre til et enklere mål. Den mest åpenbare tiltaket er i endring ruteren passord når nettverket er sikret. |