![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej folkens. udkig efter et lille råd, Motorola sb4200 kabelmodem tilsluttet en Netgear wgt 624 trådløs router. ISP var blueyonder og er nu jomfrupulp medier. kan nogen give mig konfiguration detaljer tak. desktop pc tilsluttet til modem via USB arbejder fint, problemet er at forbinde Netgear wgt 624 trådløse router til modemmet via Ethernet-porten, router kan ikke påvise en internetforbindelse og har derfor ingen adgang til internettet via router. takket mennesker. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du får en installation guide med router?
| |||
| |||
| Hi Dave. Ja jeg har en cd med routeren. få laptops til at oprette forbindelse til routeren er ikke et problem. få modemmet til at oprette forbindelse til router giver mig hovedpine. 192.168.100.1 er adressen for modemmet config sider, 192.168.1.1 er config sider til routeren, alt er indstillet til automatisk opdage. nogen idé's tak |
|
| |||
| |||
| Jeg er på kabel og modem er ikke konfigureres. Den eneste IP du har brug for, er den ene til den router, sætte det i din webbrowser, og følg vejledningen på din CD. |
|
| |||
| |||
| været der og sat det op, men damn ting stadig vil ikke slutte, at modemmet er en Motorola sb4200. |
|
| |||
| |||
| Hej folkens. Endelig fik problemet sorteret ,,,,,,,,,, |
|
| |||
| |||
| Hvad gjorde sortere det i sidste ende mate? |
|
| |||
| |||
| frakoblet desktop pc fra modem efter genudsættelse modem til fabriksindstillingerne. Så re-opstartet modemet, efter modem havde re-opstartet tilsluttet Ethernet-kabel fra modem til router, derefter tændes routeren. indstille alle IP konfig muligheder for at auto afsløre inden routerens config side og re-opstartet routeren. vi nu havde en trådløs forbindelse til internettet. derefter encounted endnu et problem, det var ned til Norton Internet Security, som jeg hurtigt afinstalleres på både bærbare computere og andet problem blev løst, både laptops tilsluttet hver gang. Jeg er stadig tilbage med et problem, der har fået det trådløse netværk setup for laptops, skrivebordet har for at oprette forbindelse til routeren via en LAN-port, fordi du ikke kan bruge både Ethernet-og USB-udgangene på modem, LAN-forbindelsen er meget langsom, tager den bedste del af 3 mins at indlæse en side. |
|
| |||
| |||
| Kan du fortælle mig, om Motorola kabelmodem får strøm via USB via PC eller har sin egen PSU? Jeg forsøger at støtte nogen eventuelt med samme modem, og de ønsker også at stikket i en Netgear trådløs router, og de siger lysene slukkes, når pc'en er slukket på modem ... så ville jeg ikke være i stand til at nulstille modem som du siger du gøre, når du siger "frakobl desktop pc fra modem efter genudsættelse modem til fabriksindstillingerne. Så re-opstartet modemmet" Tak. |
|
| |||
| |||
| hi mate. modemporten Jeg havde problemer med havde en ekstern PSU. kan du finde ud af, hvilke modem er det |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hvad Modem til brug med Netgear Wirelass Router? | coftjob | Networking, Modemer & VoIP | 3 | 20 November 2009 12:23 |
| Understreges, og forveksles med Netgear Wireless-N Modem / router | muhannad | Networking, Modemer & VoIP | 0 | 19. jun 2009 04:23 |
| Motorola sb5100i og Netgear wgt 624 V.3 | Kobudo4 | Networking, Modemer & VoIP | 2 | 20 januar 2009 11:22 |
| Netgear WGT624 v3 Router Problemer | kduce23 | Networking, Modemer & VoIP | 6 | 5 december 2008 02:09 |
| Problemer med Netgear WGR614 router | JodyM | Networking, Modemer & VoIP | 3 | 2 juli 2008 11:24 |
| Thread Tools | |
| |