![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hoi luitjes. op zoek naar een beetje advies, motorola sb4200 kabelmodem verbonden met een Netgear wgt 624 draadloze router. ISP was blueyonder en is nu maagd media. Kan iemand mij de configuratie details alsjeblieft. desktop-pc is aangesloten op de modem via USB werkt prima, het probleem is het aansluiten van de Netgear wgt 624 draadloze router en de modem via de Ethernet-poort van de router kan niet detecteren van een internet verbinding en hebben dus geen toegang tot internet via de router. dankzij mensen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Heb je een installatie gids met de router?
| |||
| |||
| Hi Dave. Ja ik heb een cd met de router. het ophalen van de laptop verbinding te maken met de router is geen probleem. om de modem om verbinding te maken met de router geeft me een hoofdpijn. 192.168.100.1 is het adres voor de modem config's, 192.168.1.1 is de config pagina's voor de router, alles is ingesteld op automatisch detecteren. enig idee van de bedankt |
|
| |||
| |||
| Ik ben op de kabel en de modem kan niet worden geconfigureerd. De enige IP wat je nodig hebt is het een voor de router, zet dat in uw web browser en volg de instructies op de CD. |
|
| |||
| |||
| geweest en haar hebben opgericht, maar het ding nog steeds geen verbinding, de modem is een motorola sb4200. |
|
| |||
| |||
| Hoi luitjes. Ten slotte kreeg het probleem gesorteerd ,,,,,,,,,, |
|
| |||
| |||
| Wat heb sorteren op het einde mate? |
|
| |||
| |||
| losgekoppeld desktop pc uit de modem na opnieuw instellen modem naar fabrieksinstellingen. Dan rebooten de modem, na de modem moest rebooten aangesloten op de Ethernet-kabel van de modem naar de router, dan powered de router. alle IP-config opties om automatisch detecteren in de router config pagina en rebooten van de router. We hadden nu een draadloze verbinding met het internet. Vervolgens encounted nog een ander probleem, dit was naar Norton Internet Security, die ik snel verwijderd op beide laptops en het tweede probleem was opgelost, zowel laptops aangesloten telkens. Ik heb nog een probleem heb met het draadloze netwerk setup voor de laptops, de desktop heeft om verbinding te maken met de router via een LAN-poort, omdat je niet kunt gebruiken, zowel ethernet en USB-uitgangen op de modem, de lan-verbinding is zeer langzaam, neemt het beste deel van 3 minuten voor het laden van een pagina. |
|
| |||
| |||
| Kunt u mij vertellen wanneer de Motorola kabelmodem wordt gevoed via de USB via de pc of heeft zijn eigen PSU? Ik probeer te ondersteunen iemand met eventueel dezelfde modem en ze willen ook de stekker in een Netgear draadloze router en ze zeggen dat de lichten gaan uit als de PC is uitgeschakeld op de modem ... dus ik zou niet in staat zijn om het modem als je zegt dat je doet wanneer je zegt "de verbinding met de desktop-pc-modem uit na opnieuw instellen modem naar fabrieksinstellingen. Dan rebooten de modem" Bedankt. |
|
| |||
| |||
| hi mate. het modem had ik moeite had met een externe PSU. kunt u vinden welke modem is |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Wat modem te gebruiken met Wirelass Netgear Router? | coftjob | Netwerken, modems & VoIP | 3 | 20 november 2009 12:23 |
| Onderstreept en verward met Netgear Wireless-N modem / router | muhannad | Netwerken, modems & VoIP | 0 | 19 jun 2009 04:23 |
| Motorola sb5100i en Netgear wgt 624 v.3 | Kobudo4 | Netwerken, modems & VoIP | 2 | 20 Jan 2009 11:22 |
| Netgear WGT624 V3 Router Problemen | kduce23 | Netwerken, modems & VoIP | 6 | 5 Dec 2008 02:09 |
| Problemen met Netgear WGR614 router | JodyM | Netwerken, modems & VoIP | 3 | De 2 juli 2008 11:24 |
| Thread Tools | |
| |